Arggggh! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Muhmi

Yaaay, min lillebitte dreng... Har........... Fået sin første tand!!!?

Skal altså lige hilses at han ikke engang er 5 mdr. endnu... Hvad sker der lige for det??! Så kan jeg altså bedre forstå at han har været så pylret og ked de sidste tre-fire dage.... Så LIGE NU at der er brudt små takker op i undermunden.... Nuuurh!! Er ret stolt, men også lidt ked... For nu er han ikke mit lille spædbarn mere...  Men min lille dreng, nu med tand!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Muhmi

Ingen der vil med mig?  

Anmeld

29. august 2011

bøgelund

Muhmi skriver:

Ingen der vil med mig?  

jo...  jeg vil fandme gerne dele begejstrigen med dig..

Vi opdagede igår at den første er ved at komme frem på Anna.. fine hvide takker, og til morgen var det nabotanden.. så 2 på en gang.. 

det er sååå fedt.. os selvom det er vores små babyer.. 

Anmeld

29. august 2011

B&J

Nej hvor er det helt igennem fantastisk JUBIII stort tillykke med den første tand

Anmeld

29. august 2011

Muhmi

bøgelund skriver:

jo...  jeg vil fandme gerne dele begejstrigen med dig..

Vi opdagede igår at den første er ved at komme frem på Anna.. fine hvide takker, og til morgen var det nabotanden.. så 2 på en gang.. 

det er sååå fedt.. os selvom det er vores små babyer.. 

Hvor feeeedt! Tillykke! Men hold da op, to tænder på én gang... Er hun meget pyldret?

Anmeld

29. august 2011

Muhmi

B&J skriver:

Nej hvor er det helt igennem fantastisk JUBIII stort tillykke med den første tand

Taaaaaaaaaaaaaaaaaark!!!

Anmeld

29. august 2011

bøgelund

Muhmi skriver:

Hvor feeeedt! Tillykke! Men hold da op, to tænder på én gang... Er hun meget pyldret?

nej det syns jeg ikke rigtig.. så det er så lækkert.. det kunne ellers godt ha været slemt, men vi mærker ikke rigtigt noget til det.. 

er din pylret?  

Anmeld

29. august 2011

Mom2012

Ej hvor vildt! Tillykke!  

Anmeld

29. august 2011

Muhmi

bøgelund skriver:

nej det syns jeg ikke rigtig.. så det er så lækkert.. det kunne ellers godt ha været slemt, men vi mærker ikke rigtigt noget til det.. 

er din pylret?  

Meget... Vi plejer slet ikke at have nogle som helst problemer med ham i løbet af dagen, men det har vi godt nok haft de sidste par dage... Han vil hele tiden hænge og sover rigtig dåligt... Tror også det kan have noget at gøre med at han er så lille endnu... Han er jo ikke helt så super sej til at putte ting i munden og holde dem der endnu... Hehe....

Anmeld

29. august 2011

Clisolka

Muhmi skriver:

Yaaay, min lillebitte dreng... Har........... Fået sin første tand!!!?

Skal altså lige hilses at han ikke engang er 5 mdr. endnu... Hvad sker der lige for det??! Så kan jeg altså bedre forstå at han har været så pylret og ked de sidste tre-fire dage.... Så LIGE NU at der er brudt små takker op i undermunden.... Nuuurh!! Er ret stolt, men også lidt ked... For nu er han ikke mit lille spædbarn mere...  Men min lille dreng, nu med tand!

Hihi ved hvordan du har det  Det er jo STORT med den første tand. 

Jeg ved ikke lige hvor min lille baby er blevet af! Hun bliver 10 mrd. i morgen - og er ved at få 9+10 bisse (kindtænderne) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.