Nogle der kan lave et patchwork babytæppe til mig? :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.498 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. august 2011

vitapigen

Hej piger

Jeg har sådan forelsket mig i et patchwork babytæppe (kan ses på linket)

http://synne-petersen.blogspot.com/2010/09/baby-pa tchwork-tppe.html

Problemet er at jeg desværre langt fra er kreativ så jeg vil høre om der er nogle der er mod på at lave sådan et tæppe til mig på bestilling?

Mvh vitapigen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
vitapigen skriver:

Hej piger

Jeg har sådan forelsket mig i et patchwork babytæppe (kan ses på linket)

http://synne-petersen.blogspot.com/2010/09/baby-pa tchwork-tppe.html

Problemet er at jeg desværre langt fra er kreativ så jeg vil høre om der er nogle der er mod på at lave sådan et tæppe til mig på bestilling?

Mvh vitapigen

Altså magen til dette eller ??

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

29. august 2011

Gaia

Jeg er kun lige begyndt at øve mig i at sy patchwork tæpper. Skal til mit andet tæppe. er dog ik så dygtig som hende der har lavet det flotte tæppe hold da op håber jeg kan blive ligeså dygtig

Anmeld

30. august 2011

vitapigen

numsefisk skriver:

Altså magen til dette eller ??

Ja magen til det som vist i linket ;-) den er mega flot ;-)

Anmeld

30. august 2011

vitapigen

Gaia skriver:

Jeg er kun lige begyndt at øve mig i at sy patchwork tæpper. Skal til mit andet tæppe. er dog ik så dygtig som hende der har lavet det flotte tæppe hold da op håber jeg kan blive ligeså dygtig

Ja den er bare sindsyg flot ;-) fedt at du har modet til at lave sådan noget ;-)

Anmeld

30. august 2011

katrineoerum

Håber bare at jeg når at lave mit eget færdigt. Det er godt nok sjældent der er tid til at sy når man har to små børn, et fuldtidsarbejde og en skole at passe og så lige en mand....

Anmeld

30. august 2011

vitapigen

katrineoerum skriver:

Håber bare at jeg når at lave mit eget færdigt. Det er godt nok sjældent der er tid til at sy når man har to små børn, et fuldtidsarbejde og en skole at passe og så lige en mand....

Nej det vil jeg godt tro :-) men flot at du alligevel har overskuddet til det :-) ja hvis det ikke var fordi jeg havde ti tommelfinger kunne jeg også godt finde på at bevæge mig ud i det :-)

Anmeld

30. august 2011

Loa

Wow det er da vildt fedt det tæppe

Anmeld

30. august 2011

vitapigen

Loa skriver:

Wow det er da vildt fedt det tæppe

Ja jeg er også helt vild med det. Derfor er det ærgeligt at man ikke selv er kreativ :-(

Anmeld

30. august 2011

Gaia

Skal lige have billedet over på com. Men når det er gjort senere idag kan jeg da lige dele mit første tæppe med jer det er et lille lift/ barnevognstæppe. synes selv det er okay som førstegangs forsøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.