2 etager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. august 2011

FrkDitte

Hejsa,

Et spørgsmål fra en uerfaren på området

Om alt går vel så bliver jeg mor for 1. gang i marts/april måned..

Vores hus er i to etager, med soveværelse og stue ovenpå og 2 mindre værelser nedenunder.

Vi har ikke plads i soveværelset til en babyseng.. og værelserne nedenunder er for små til vores dobbeltseng..

Det er jo kun mig der skal op om natten i starten, og da manden jo skal på arbejde synes jeg kun det er fair han ikke bliver forstyret for meget.

Er det helt forfærdelig at baby sover nedenunder (med en babyalarm) og vi sover ovenpå?

Knus Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

kimfrit

Næh det er hvad i selv synes, jeg tror bare ikke du kan holde til det i længden at rende så meget frem og tilbge, for det er noget renderi med de små størrelser, hvad med at have baby i sengen det hvade vi og det var fantastisk

Anmeld

29. august 2011

TR

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Et spørgsmål fra en uerfaren på området

Om alt går vel så bliver jeg mor for 1. gang i marts/april måned..

Vores hus er i to etager, med soveværelse og stue ovenpå og 2 mindre værelser nedenunder.

Vi har ikke plads i soveværelset til en babyseng.. og værelserne nedenunder er for små til vores dobbeltseng..

Det er jo kun mig der skal op om natten i starten, og da manden jo skal på arbejde synes jeg kun det er fair han ikke bliver forstyret for meget.

Er det helt forfærdelig at baby sover nedenunder (med en babyalarm) og vi sover ovenpå?

Knus Ditte

Jeg synes det er op til dig/jer

Men jeg ved at når vi får baby så flytter vi oven på hvor der er 2 værelser .. jeg vil ikke kunne ligge nedeunder (hvor vi har soveværelse nu) og baby ovenpå, der er for langt imellem synes jeg ..

- Og der finder vi så en løsning til hvordan vi får vores seng oven på, for den er os for står til, at komme op trappen ..

Anmeld

29. august 2011

FrkDitte

kimfrit skriver:

Næh det er hvad i selv synes, jeg tror bare ikke du kan holde til det i længden at rende så meget frem og tilbge, for det er noget renderi med de små størrelser, hvad med at have baby i sengen det hvade vi og det var fantastisk

lyder hyggeligt med baby i sengen

Men jeg vil også gerne skåne min kæreste lidt. Han er selvstændig og har meget lange arbejdsdage. Så hans søvn er også vigtig.. Hvert fald på hverdage..

Måske vi må se om det er holdbart at baby bor nedenunder..

Ditte

Anmeld

29. august 2011

S.Maria

Jeg ville ikke have det godt med at min lille nyfødte baby sov i et andet værelse. Tror ikke jeg ville kunne sove. Men hvis du kunne have det fint med det er det vel iorden 

Er der ikke plads til en lift eller vugge kan stå ved siden af sengen?

Ellers ville jeg måske have vuggen/sengen lige ude foran soveværelset med åben dør, så du kan hører ham/hende når det er madtid.

Anmeld

29. august 2011

FrkDitte

Det kan ske jeg bliver træt af renderiet..

Det var også for lige at høre om det er helt uhørt at man sover på hver sin etage..  

Måske jeg slet ikke kan holde det ud når først baby ankommer..men lige nu synes jeg det er løsningen..

Ditte

Anmeld

29. august 2011

Nessie

Du kan sagtens have baby liggende i et andet rum, men tror også du bliver træt af al den løben op og ned, men så får du da lidt motion

Vi har også et lille soveværelse, og havde ikke plads til tremmseng inde hos os, så vi købte en "mini-tremmeseng":

http://www.whwatts.co.uk/cots-cot-beds-6/cribs-53/troll-bedside-crib-9523.htm

Vi (jeg) var rigtig glade for den seng, den fyldte ikke så meget, og alligevel var han tæt på, uden at skulle sove i samme seng som os

Anmeld

29. august 2011

FrkDitte

Nessie skriver:

Du kan sagtens have baby liggende i et andet rum, men tror også du bliver træt af al den løben op og ned, men så får du da lidt motion

Vi har også et lille soveværelse, og havde ikke plads til tremmseng inde hos os, så vi købte en "mini-tremmeseng":

http://www.whwatts.co.uk/cots-cot-beds-6/cribs-53/troll-bedside-crib-9523.htm

Vi (jeg) var rigtig glade for den seng, den fyldte ikke så meget, og alligevel var han tæt på, uden at skulle sove i samme seng som os

Ja, den var da fin!

Måske den kan klemmes ind..

Tak for linket

Ditte

Anmeld

29. august 2011

Nessie

FrkDitte skriver:

Ja, den var da fin!

Måske den kan klemmes ind..

Tak for linket

Ditte

Velbekomme

Vi købte den hos Babysam

Anmeld

29. august 2011

Nettemor

FrkDitte skriver:

lyder hyggeligt med baby i sengen

Men jeg vil også gerne skåne min kæreste lidt. Han er selvstændig og har meget lange arbejdsdage. Så hans søvn er også vigtig.. Hvert fald på hverdage..

Måske vi må se om det er holdbart at baby bor nedenunder..

Ditte

han vender sig hurtigt til at bebsen kommer med sine små lyde. min mand kunne sjældent fortælle folk hvor meget bebs havde været vågen om natten for han sov simpelthen fra det.

hvis jeg var dig ville jeg finde en løsning så i kan have bebs hos jer i starten. kan ikke huse det præcist men mener at man rådes til at have bebs i nærheden i starten. men er ikke helt sikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.