Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DAs mor skriver: Hvor er han skøn (og så kan jeg godt se min Adam SLET ikke behøver blive klippet )
Hvor er han skøn (og så kan jeg godt se min Adam SLET ikke behøver blive klippet )
ja kan godt være de ligner små tøser i andres øjne, men vi ved jo at det er nogle rigtige drenge vi har, trods håret
-Og tak!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
L.J.L skriver: han fortjener lige en opper
han fortjener lige en opper
Det er da lige det han gør.
Sikke en charmetrold, med totalt i orden hårpragt
Frøken J. skriver: Det forstår jeg godt! Tror også vores basse bliver en rigtig uldtot, det er så sødt!
Det forstår jeg godt! Tror også vores basse bliver en rigtig uldtot, det er så sødt!
ja, det er dejligt med et ordentligt garn, især med piger, så man kan lege frisør
Lauritz gider ikke alt det der frisør pjat haha
L.J.L skriver: ja kan godt være de ligner små tøser i andres øjne, men vi ved jo at det er nogle rigtige drenge vi har, trods håret -Og tak!
Hehe
Fru kr skriver: Det er da lige det han gør. Sikke en charmetrold, med totalt i orden hårpragt
tusind tak
Hvor er han bare lækker
skøn dreng med krøller
kan godt forstå du lige måtte smide nogle billeder ud. Og sådan nogle rigtig blonde drenge er bare nuttede (har selv en af slagsen )
L.J.L skriver: ...Min allerskønneste charmebøf frem 21 mdr.
...Min allerskønneste charmebøf frem
21 mdr.
Hold da OP en charmetrold smiler.. Kæft han ser dejlig ud med sit lyse hår
Guuud hvor er han lækker .. Hvis jeg skulle have haft en pige ville jeg gerne have reseveret ham til svigersøn .. Han er bare slet ikk til at stå for ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128