Har vi en maler her inde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

B&J

-Sigrid- skriver:

Ved ikke hvad det koster, men det er da godt nok øv sådan noget 

Jaa det er det nemlig, men håber bare det snart kan blive den første oktober så vi kan flytte glæder mig så meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Nitz - <3 David

Jeg kender også en der har hat sådan en udlejer.. Han sagde til ham at hans kusine var uddannet maler.. og hun ville godt male lejligheden.. Selvf. blev der klaget over det.. Men det endte med at han måtte acceptere det.. fordi han snakkede med et malerfirma, der var oppe og kigge på det.. Og de sagde at de ikke kunne gøre det bedre end det var.. Så han måtte jo acceptere det..

Anmeld

29. august 2011

B&J skriver:

Hej, vi står og jo skal flytte..

er der nogle her inde der vil fortælle hvad det ca vil koste at få en maler ud til at male lejligheden på 80kvm.???

plus døre og lister og loft og vægge..

Det er fordi vi skal tjekke op på vores ejer ikke snyder os den dag han skal det for han er en rigtigt penge purre

Den gang jeg var i lære, kunne man få en maler for ca. 10.000,- for en uge!!  Det er steget en del nu, så jeg vil også gætte på ca. 15.000,-!

Stine og Lisa.

Anmeld

29. august 2011

lisesp83

B&J skriver:

Fordi han er sådan en fusker at det tør vi ikke han kan jo sagten finde ¨på at sige det skal males om igen så... det er nemlig en ny der er kommet til vi har også meldt ham til LLO fordi han er sådan en røv

Årh, det forstår jeg godt. Så hellere være på den sikre side.

Anmeld

29. august 2011

-Sigrid-

B&J skriver:

Jaa det er det nemlig, men håber bare det snart kan blive den første oktober så vi kan flytte glæder mig så meget

Det er dejligt at komme et nyt sted hen og bo, det hele føltes så "friskt", som en ny start

Anmeld

29. august 2011

B&J

-Sigrid- skriver:

Det er dejligt at komme et nyt sted hen og bo, det hele føltes så "friskt", som en ny start

Du har helt ret

Anmeld

29. august 2011

B&J

lisesp83 skriver:

Årh, det forstår jeg godt. Så hellere være på den sikre side.

Nemlig

Anmeld

29. august 2011

B&J

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Jeg kender også en der har hat sådan en udlejer.. Han sagde til ham at hans kusine var uddannet maler.. og hun ville godt male lejligheden.. Selvf. blev der klaget over det.. Men det endte med at han måtte acceptere det.. fordi han snakkede med et malerfirma, der var oppe og kigge på det.. Og de sagde at de ikke kunne gøre det bedre end det var.. Så han måtte jo acceptere det..

Jepper.. men vi må nok bare sige jamen sådan er det nu må vi se hvad det andet firma siger når de kommer og kigger

Anmeld

29. august 2011

B&J

Tilmeldt skriver:

Den gang jeg var i lære, kunne man få en maler for ca. 10.000,- for en uge!!  Det er steget en del nu, så jeg vil også gætte på ca. 15.000,-!

Stine og Lisa.

for en uge???.. håber da en maler kan tage denne lejlighed på en dag eller 2 så meget også lang tid tager det heller ikke ikke her

Anmeld

29. august 2011

Loan

Tror det er meget forskelligt hvor henne man bor. Jeg skal f.eks. kun give 3-4000,- for at få ordnet min lejlighed hvor tapettet os skal skiftes da jeg havde en destruktiv hankat. Og det er en lejlighed på 71 kvm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.