Ude-sovetøj til 2 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.921 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Nessie

Daniel er fra Oktober, og de sidste 2 vintre har vi haft sådan nogle bløde, varme dragter at give ham på, når han skulle ud at sove om vinteren, men nu bliver han jo snart 2 år, hvad giver man dem så på ud at sove?

Alle de dragter jeg har set, går kun til str. 86, og det kan han i hvert fald ikke komme i hele vinteren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Nettemor

en blød flyverdragt? eller hvis det er for varmt så et todelt fleece sæt

Anmeld

29. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina er fra marts 2009 og når hun skal ud og sove når det bliver mere koldt får hun en to-delt fleece dragt på

Anmeld

29. august 2011

Nessie

nettemor skriver:

en blød flyverdragt? eller hvis det er for varmt så et todelt fleece sæt

De bløde flyverdragter jeg har set, har bare været små.

Tror jeg vil se om jeg kan finde sådan en to-delt fleecedragt 

Anmeld

29. august 2011

Nessie

MoarHvidovre skriver:

Lina er fra marts 2009 og når hun skal ud og sove når det bliver mere koldt får hun en to-delt fleece dragt på

Jeg tror jeg vil se om jeg kan finde en to-delt fleecedragt.

Ved du hvor jeg kan købe en god, varm én henne?

Anmeld

29. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Nessie skriver:

Jeg tror jeg vil se om jeg kan finde en to-delt fleecedragt.

Ved du hvor jeg kan købe en god, varm én henne?

Den jeg havde sidste år købte jeg i Bilka og den var dejlig varm. Jeg skal ud og købe en ny og har også i år tænkt mig, at kigge i Bilka

Anmeld

29. august 2011

Nessie

MoarHvidovre skriver:

Den jeg havde sidste år købte jeg i Bilka og den var dejlig varm. Jeg skal ud og købe en ny og har også i år tænkt mig, at kigge i Bilka

Så tror jeg også jeg vil tage et smut i Bilka

Anmeld

29. august 2011

Brams

Nessie skriver:

Daniel er fra Oktober, og de sidste 2 vintre har vi haft sådan nogle bløde, varme dragter at give ham på, når han skulle ud at sove om vinteren, men nu bliver han jo snart 2 år, hvad giver man dem så på ud at sove?

Alle de dragter jeg har set, går kun til str. 86, og det kan han i hvert fald ikke komme i hele vinteren

Lærke er fra oktober 2009 og heldigvis en lille fis, så jeg håber vi kan skrue hende ned i en heldragt til vinter igen 

Anmeld

29. august 2011

Nessie

Brams skriver:

Lærke er fra oktober 2009 og heldigvis en lille fis, så jeg håber vi kan skrue hende ned i en heldragt til vinter igen 

Det kan jeg godt forstå, synes også de er mere praktiske

Anmeld

29. august 2011

MinNoah

Reima har en fleecedragt i str 92, den fik min søn sidste år, håber han kan klemme sig i den igen, ellers bliver det også fleecetrøje og så må jeg se om jeg kan finde nogle fleece bukser også, vidste jeg ikk man ku få

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.