Astmatisk bronkitis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Zeus

Så blev Cajsa forkølet igen  

Hun lå igår aftes og snøvlede rundt, indtil jeg tog hende op, og der igen kom luft igennem.. Her til morgen da vi fik morgenmad, rendte der pludselig en lang streng snot (I know, lidt unødvendig info ), så hun ér forkølet, men skal jeg så begynde at give hende sin inhalator maske nu? Hun hoster ikke endnu, men det kommer nok inden for de næste 3 dages tid  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores datter har også haft AB, men hun er heldigvis vokset fra det. Hun er 2 1/2 år og har ikke fået maske siden nytår. Men vi har den, hvis behovet opstår igen.

Jeg ville ikke give hende den. Masken går af hendes luftveje udvides og hendes lunger for ro. Masken vil ikke hjælpe hende, hvis hun er forkølet.

Men får hun ikke forebyggende som du skal give hende morgen og aften, og så en til når hun får udbrud?

Anmeld

29. august 2011

henh01

Jeg er altid blevet anbefalet at gøre give det i opløbet, så det ville jeg gøre.. måske kun 1-2 gange om dagen. Håber ikke hun bliver så hårdt ramt denne gang. Min søn er også snot forkølet

Anmeld

29. august 2011

Zeus

henh01 skriver:

Jeg er altid blevet anbefalet at gøre give det i opløbet, så det ville jeg gøre.. måske kun 1-2 gange om dagen. Håber ikke hun bliver så hårdt ramt denne gang. Min søn er også snot forkølet

Jeg havde nemlig også hørt om at det var en god idé at starte allerede når forkølelsen kom, så det ikke var sikkert, at det nåede at sætte sig for godt fast.. Men snakkede lige med lægen for en sikkerhedsskyld (kunne jeg vist lige så godt have gjort til at starte med ), og han sagde at når det var den blå vi havde, så skulle vi bare vente og se, og hvis hun fik det igen, så skulle vi komme ind og snakke om den brune også... Så vi venter og ser..

Men vi skal flytte på torsdag, og hun skal passes hos sin farmor onsdag-fredag og lørdag-søndag, så vi har bare overhovedet ikke tid til, at hun skal blive syg nu   Og jeg vil heller ikke have, at der er andre end mig/hendes far der skal give hende den, fordi hun ikke er tryg ved masken endnu, og bliver så frygtelig ked af det... Den her flytning gik næsten også for nemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.