Suprefact... Andre der har prøvet det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.682 visninger
23 svar
0 synes godt om
28. august 2011

ønskebørn74

Jeg skulle have suprefact i stedet for ovitrelle denne gang... Er der andre der har prøvet det???

Hold da op noget besværligt noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Kløver

Kender intet til det, men opper den lige og sender en kæmpe krammer, håber det bliver hele besværet værd

ønskebarn74 skriver:

Jeg skulle have suprefact i stedet for ovitrelle denne gang... Er der andre der har prøvet det???

Anmeld

28. august 2011

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Kender intet til det, men opper den lige og sender en kæmpe krammer, håber det bliver hele besværet værd

1000 tak søde!!!!

Jeg sad og rystede ved denne her... LOL... Det var med en rigtig sprøjte og ampull.....

Anmeld

28. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

ønskebarn74 skriver:

Ja jeg fik det i min IVF. Det var en del af den plan jeg skulle følge i forsøget. 

Anmeld

28. august 2011

Kløver

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde!!!!

Jeg sad og rystede ved denne her... LOL... Det var med en rigtig sprøjte og ampull.....

uh lyder bestemt ikke rat... fandme sejt gået af dig, med denne her kamp. Jeg tror simpelthen ikke jeg kunne klare at stikke mig selv

Nu må det altså også være jeres tur

Anmeld

28. august 2011

ønskebørn74

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja jeg fik det i min IVF. Det var en del af den plan jeg skulle følge i forsøget. 

Hvornår tog du den og hvor meget???

Anmeld

28. august 2011

ønskebarn74 skriver:

Hvornår tog du den og hvor meget???

Øhh bum bum. Jeg var i lang protokol, for det krævede forsøget. Jeg mener at jeg  tog det hver dag efter aftensmaden. Hvor meget husker jeg ikke præcis  Skal se om jeg kan finde papirene. Synes ikke det var slemt. Det var først det var lidt belastende da jeg skulle tage det sammen med det stimulerende, men det er var så kun i en kort periode. Det er slet ikke så slemt som det virker når man får det der læs kanyler og sprøjter serveret 

Anmeld

28. august 2011

ønskebørn74

Øhh bum bum. Jeg var i lang protokol, for det krævede forsøget. Jeg mener at jeg  tog det hver dag efter aftensmaden. Hvor meget husker jeg ikke præcis  Skal se om jeg kan finde papirene. Synes ikke det var slemt. Det var først det var lidt belastende da jeg skulle tage det sammen med det stimulerende, men det er var så kun i en kort periode. Det er slet ikke så slemt som det virker når man får det der læs kanyler og sprøjter serveret 

Ok så blev du nedreguleret med det...

Jeg får modnet æg med det...

Og jeg synes det var slemt at sidde med... GG... Var så bange for at gøre noget forkert...  Er gennemsvedt af nervøsitet... LOL...

Anmeld

28. august 2011

ønskebarn74 skriver:

Ok så blev du nedreguleret med det...

Jeg får modnet æg med det...

Og jeg synes det var slemt at sidde med... GG... Var så bange for at gøre noget forkert...  Er gennemsvedt af nervøsitet... LOL...

Hvordan kan du få ægstimulering med det? Jeg kender det kun som brug i nedregulering eller stabilisering... Skal du ikke have noget andet på et tidspunkt til at stimulere æggene med? 

Anmeld

29. august 2011

ønskebørn74

Hvordan kan du få ægstimulering med det? Jeg kender det kun som brug i nedregulering eller stabilisering... Skal du ikke have noget andet på et tidspunkt til at stimulere æggene med? 

Suprefact kan gives i stedet for ovitrelle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.