Dreng første gang - dreng anden gang - hvilken barselsgave??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.050 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. august 2011

Bom

Vi har et vennepar som har en dreng og venter nu en dreng mere, så jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal give dem..
De har ALT, så er lidt lost..

Hva ville i give i barselsgave??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Nettemor

en ekstra sej trøje eller noget lidt specielt legetøj hvis du bor i nærheden af Viborg ville jeg kører ud til min bedstefar i Elsborg og købe noget af det træ legetøj han laver. biler og tratorer osv. det er rigtig flot og ikke noget man ser alle steder.

Anmeld

29. august 2011

henh01

Hvis I kender til navnet så kan I måske købe bogstaver til døren, eller andet personligt. Ellers ville jeg nok købe en ting til den store i stedet

Anmeld

29. august 2011

merethe

Profilbillede for merethe

legetøj

Anmeld

29. august 2011

Liljesilas

Jeg har en dreng og venter måske en til dreng. Jeg ville ønske mig:

gavekort til fotograf, sengetøj, legetæppe hvor han kan dreje rundt på maven (kan købes i Br og Baby Sam til ca. 300 kr.), nyt tøj især heldragte, den personlige bog hvor fortællingen handler om ham (kan købes på nettet), sut med navn eller gavekort til Baby Sam..

Håber der er noget imellem du kan bruge ;0)

Anmeld

29. august 2011

th

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Vi har et vennepar som har en dreng og venter nu en dreng mere, så jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal give dem..

vi hR KØBT DET SAMME til mine 2 nevøer, et sæt tøj og så en billede ramme til 13 billeder.

synes de billede rammer er rigtig flotte og en super ide.

Anmeld

29. august 2011

Storken

http://www.babybow.dk/shop/frontpage.html 

Anmeld

29. august 2011

maria87

man kan få en flot stor tyk HC andersen eventyr bog i Bog og idé. den er der rigtig mange som køber når de skal til barnedåb, og også rigtig mange andre bøger  

Anmeld

29. august 2011

Ciss

Min mand har en onkel og tante som konsekvent har givet babytøj i barselgave - i str 74! Og det er egentlig helt genialt, hvis du spørger mig, for alle andre giver jo i 56/62 til nød måske 68. Så når vi kom til 74 havde vi markant mindre og det var rigtig dejligt, at der var nogen som havde givet os lidt i den størrelse også. I tillæg er de jo langt mere aktive på det trin og slider tøjet meget mere, så her var der mindre at arve for nr to i hvert fald....

Ellers ville jeg give et tøjdyr. Den slags plejer jo at være personligt og ikke gå i arv til den næste.

Anmeld

29. august 2011

Frøken J.

Hvad med at gå i den anden retning og give noget til forældrene? Give dem noget forkælelse, noget som kan lette deres hverdag som nye forældre? Det ved jeg, at jeg ville sætte pris på Især hvis jeg allerede havde alt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.