Jeg har været væk fra mit barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.361 visninger
25 svar
0 synes godt om
28. august 2011

Isabella_mor

Hele weekenden..

jeg har været i århus. og så kommer jeg på toget og får noget internet på computeren, og så ser jeg bare min kæreste har lagt de SKØNNESTE billeder op af vores Charmetrold...

jeg har ikke set ham siden fredag aften, og savnet er ENORMT stort..  og jeg sidder og er næsten ved at tude over at når jeg kommer hjem i aften så sover han jo og så ser jeg ham først i morgen tidlig...

men jeg kan jo ikke lade være med at dele min lækre bassemand med jer.. så her får i lige en lille lækker treat med billeder af Villads..  

glæder mig til at have ham i mine arme igen og kysse og kramme både ham og hans far igen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

LinLin

Dejlige billeder af en søøød dreng!

Anmeld

28. august 2011

D-Micka

Ja, han er godt nok en charmetrold.. En rigtig lækker'bisken

Anmeld

28. august 2011

Nessie

Hvor er han bare skøn

Anmeld

28. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Nååååårhh, Han er virkelig køn Lige til at spise

Anmeld

28. august 2011

Dot D

Sikke et godt billede, det hvor han giver agurken tur, og sikke han charmer på det sidste

Anmeld

28. august 2011

dash..

isabellamor skriver:

Hele weekenden..

jeg har været i århus. og så kommer jeg på toget og får noget internet på computeren, og så ser jeg bare min kæreste har lagt de SKØNNESTE billeder op af vores Charmetrold...

jeg har ikke set ham siden fredag aften, og savnet er ENORMT stort..  og jeg sidder og er næsten ved at tude over at når jeg kommer hjem i aften så sover han jo og så ser jeg ham først i morgen tidlig...

men jeg kan jo ikke lade være med at dele min lækre bassemand med jer.. så her får i lige en lille lækker treat med billeder af Villads..  

glæder mig til at have ham i mine arme igen og kysse og kramme både ham og hans far igen 

hvor er han dejlig. og sikke nogle flotte blå øjne.

Anmeld

28. august 2011

Sakris

Nåh, Cutie! 

En hel weekend  Jeg synes jeg er dygtig med 1 dag (arbejdsdag)! 

Anmeld

28. august 2011

morethanperfect

isabellamor skriver:

Hele weekenden..

Han er bare så smuk altså !! 

Kender godt det der med det savn der kommer når man har været væk lidt tid .. Så tænker man på hvor højt man egentlig elsker dem <3

Anmeld

28. august 2011

Isabella_mor

DAs mor skriver:

Dejlige billeder af en søøød dreng!

Tak ja han er bare smadder sød  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.