Ja ser i..
jeg er mor til en dreng på knap et år, og vi bor sammen med min kæreste, som ikke er biologisk far.
Vi har en aftale om at jeg har bebs om morgenen, og han om aftenen (da jeg er A og han er B menneske).
Jeg er nu startet i skole og har en smule travlt om morgenen, da jeg også skal gøre bebs klar til vuggestue, og jeg har så her på sidste vækket min kæreste for at be om hjælp. (det skal lige siges at han stadig har ferie).
Det har han ikke rigtig brokket sig over, da han jo kan sove videre når vi er taget afsted, men!!!!
Så her fredag til lørdag nat (eller hvordan man siger det?), kommer jeg til vagtlægen med mistet stemme og brændende hals. Jeg får konstateret streptikokker i halsen og får så pincillin. Så lige i mens jeg tager de piller er jeg SUPER træt, og i morges kl. 8 bad jeg kæresten om at tage bebs. Bare lige fordi jeg havde brug for at sove pincillinen ud.
Så vågner jeg kl. 10 og der er INGEN i huset!!
Ingen seddel og jeg bliver selvfølgelig forskrækket og ringer til kærestens mobil, han tager den ikke men ringer hurtigt tilbage. De er på vej op til hans forældre, og det er også fint og jeg ber ham om lige at give besked næste gang.
MEN HAN ER BARE PISSE SUR!! Og jeg får smidt i hovedet at det er MIG der skal have ham om morgenen og han er cyklet derop fordi han ville have bebs passet!
Så siger jeg at jeg vil gøre mig klar også komme derhen også, så vi kan snakke. Så bliver han igen sur og siger at han vil væk fra mig, og hvis jeg kommer derop, så går han i hvert fald ..
.. hvad havde i gjort? 
Anmeld