Jeg tror min søn har ondt? Men hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. august 2011

elvital

Min søn på 9 mdr har de sidste 2 døgn skreget hver gang han er vågnet (han gør det også i søvne).Normalt græder han aldrig, men nu skriger han helt utrøsteligt! Han er snottet så jeg tænker om det kan være ørene? Men ville han så ikke også græde i løbet af de helt vågne timer? - for 3 dage siden der havde han i øvrigt feber, men det forsvandt hurtigt igen! Fortsætter det så hiver jeg ham til lægen, men vl lige høre om nogen af jer har kloge ord? For det er så synd for ham,snøft!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Munder

elvital skriver:

Min søn på 9 mdr har de sidste 2 døgn skreget hver gang han er vågnet (han gør det også i søvne).Normalt græder han aldrig, men nu skriger han helt utrøsteligt! Han er snottet så jeg tænker om det kan være ørene? Men ville han så ikke også græde i løbet af de helt vågne timer? - for 3 dage siden der havde han i øvrigt feber, men det forsvandt hurtigt igen! Fortsætter det så hiver jeg ham til lægen, men vl lige høre om nogen af jer har kloge ord? For det er så synd for ham,snøft!

Jeg ville klart få tjekket hans ører. Det trykker jo mest, når han ligger ned! Det er noget drilsk noget med de ører (har selv et ørebarn!)

God bedring til den lille mand

Anmeld

28. august 2011

Nessie

Stakkels lille basse.

Prøv at hæve hans hovedgærde lidt, og se om det hjælper.

Ellers kan han jo både have ondt i maven og halsen osv.

Har du prøvet med lidt panodil, og set om det hjælper på hans humør?
(Ikke at jeg går ind for bare uhæmmet at give de små smertestillende, men det er så svært, når man ikke ved hvor de har ondt)

Anmeld

28. august 2011

Lise

Ørebørn græder oftest kun når de sover (ligger ned) - i løbet af dagen er de glade...

Få tjekket hans ører

Jeg er mor til et ørebarn - altid glad og tilfreds om dagen, og han skreg hele natten... Pyh, godt det er overstået nu..

Anmeld

29. august 2011

elvital

Munder skriver:

Jeg ville klart få tjekket hans ører. Det trykker jo mest, når han ligger ned! Det er noget drilsk noget med de ører (har selv et ørebarn!)

God bedring til den lille mand

10000 tak

Han endte heldigvis med at falde til ro omrking kl 01.

Puhaa... men skal lige ha ham til lægen !

Anmeld

29. august 2011

elvital

Nessie skriver:

Stakkels lille basse.

Prøv at hæve hans hovedgærde lidt, og se om det hjælper.

Ellers kan han jo både have ondt i maven og halsen osv.

Har du prøvet med lidt panodil, og set om det hjælper på hans humør?
(Ikke at jeg går ind for bare uhæmmet at give de små smertestillende, men det er så svært, når man ikke ved hvor de har ondt)

Det hjalp MEGET at høve hovedlejet! Og jeg har købt panodiler nu til ham også!

1000 tak for dit gode svar

Anmeld

29. august 2011

elvital

Lise skriver:

Ørebørn græder oftest kun når de sover (ligger ned) - i løbet af dagen er de glade...

Få tjekket hans ører

Jeg er mor til et ørebarn - altid glad og tilfreds om dagen, og han skreg hele natten... Pyh, godt det er overstået nu..

Det passer meget godt på ham også!

1000 tak fordi du delte din erfaring  Der er håb for enden af tunlen!

Anmeld

29. august 2011

Nessie

elvital skriver:

Det hjalp MEGET at høve hovedlejet! Og jeg har købt panodiler nu til ham også!

1000 tak for dit gode svar

Det var godt
Dejligt at kunne hjælpe lidt

Anmeld

29. august 2011

elvital

Nessie skriver:

Det var godt
Dejligt at kunne hjælpe lidt

det ku du hvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.