Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maise86 skriver: Men var det noget du måske kunne bookes til? Det er først til sommer så du har god betænkningstid
Men var det noget du måske kunne bookes til? Det er først til sommer så du har god betænkningstid
he he ja det kunne jeg nok godt.. ISÆR da jeg til sommer kommer til at stå uden indtægt i 1-2 mdr mellem mine uddannelser... suk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillas-Copenhagen.com skriver: he he ja det kunne jeg nok godt.. ISÆR da jeg til sommer kommer til at stå uden indtægt i 1-2 mdr mellem mine uddannelser... suk
Ja se så passer det jo perfekt
Hvad tænker du af pris? Er det en timepris eller en fast pris?
Hvor er du heldig som fotograf at have så lækker en søn, det må da være fantastisk med hans øjne og vipper
Flotte billeder, kan især godt lide den med busstoppet, jeg ved ikke lige hvorfor :O Ja, og så din knægt med blomster
Maise86 skriver: Ja se så passer det jo perfekt Hvad tænker du af pris? Er det en timepris eller en fast pris?
kommer jo an på hvilken slags "pakke" du ønsker..
eks. som de pakker her:
http://www.voresstoreja.dk/bryllup_priser.php
-Sigrid- skriver: Hvor er du heldig som fotograf at have så lækker en søn, det må da være fantastisk med hans øjne og vipper Flotte billeder, kan især godt lide den med busstoppet, jeg ved ikke lige hvorfor :O Ja, og så din knægt med blomster
hehe.. mener også det var dig der kunne lige mine måger i vinters?? hvis jeg ikke tager helt fejl?? ja var på vej til det fotograferings jov igår da jeg kommer forbi busstop stedet.. så måtte lige smide alt udstyr og grave kameraet frem
og Ja... men man syntes jo altid selv ens unge er lækker
Camillas-Copenhagen.com skriver: kommer jo an på hvilken slags "pakke" du ønsker.. eks. som de pakker her: http://www.voresstoreja.dk/bryllup_priser.php
Uha ja man vil jo gerne have det hele! Men er du vimmer det er mange penge.. Bestemt ikke dyrt - men mange penge
Jeg tænker at man bare kan få billederne digitalt - det behøver ikke blive fremkaldt - det man jo sagtens selv gøre. Men det der er beskrevet i pakken "love" er nok det der kommer nærmest Min bror er også fotogra - så han kan sagtens være "fluen på væggen" under festen...
er vild med dine billeder... vil du tage billeder af mine drenge og hvad koster det,... hvor bor du??
Maise86 skriver: Uha ja man vil jo gerne have det hele! Men er du vimmer det er mange penge.. Bestemt ikke dyrt - men mange penge Jeg tænker at man bare kan få billederne digitalt - det behøver ikke blive fremkaldt - det man jo sagtens selv gøre. Men det der er beskrevet i pakken "love" er nok det der kommer nærmest Min bror er også fotogra - så han kan sagtens være "fluen på væggen" under festen...
he he.. nu er det jo ikke mine priser, men bare alt efter hvad du ønsker.. og ville også forslå du selv får dem fremkaldt.. kan jeg nemlig ikke herhjemme hehe...
men lad os tage den over PM
132319 skriver: Så vil jeg da bare kommentere min datter når ingen andre gør det -Baaaaaaaaaaaaaaaah Haha, ej det er pjat Skønne billeder, du får altid fanget de gode af hende. Hun ser bare fræk ud på de jeg tager med mit elendige kamera, haha
Så vil jeg da bare kommentere min datter når ingen andre gør det -Baaaaaaaaaaaaaaaah Haha, ej det er pjat Skønne billeder, du får altid fanget de gode af hende. Hun ser bare fræk ud på de jeg tager med mit elendige kamera, haha
hun er skøøønnn.. og hende der er flest billeder af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128