At være gravid og amme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. august 2011

CiSo

Jeg ammer jo stadig, heldigvis kun lige inden han skal sove, så vuggestue start ikke bliver noget problem.. Og det kan jeg jo heller ikke forsætte med når jeg har født.

Men, efter jeg har ammet Cilas om aftenen så er mælken altså begyndt at løbe, ligesom dengang Cilas var helt nyfødt. Jeg bliver nød til at gå med ammeindlæg..  

Andre der har oplevet dette?? egentlig er det måske meget logisk måske, men alligevel syntes jeg det er lidt mærkeligt?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

CiSo

Den røg hurtigt ned.

Anmeld

28. august 2011

Nettemor

Har ikke selv prøvet det men ved at du bør være opmærksom at det kan sætte gang i veer.
Men ellers vil jeg også mene at det er forståeligt at det render det er jo en del hormoner der er i spil

Anmeld

28. august 2011

CiSo

nettemor skriver:

Har ikke selv prøvet det men ved at du bør være opmærksom at det kan sætte gang i veer.
Men ellers vil jeg også mene at det er forståeligt at det render det er jo en del hormoner der er i spil

Ej, kan det sætte gang i veer?  Regner da godt nok ikke med en fødsel lige nu! 

Anmeld

28. august 2011

Nettemor

CiSo skriver:

Ej, kan det sætte gang i veer?  Regner da godt nok ikke med en fødsel lige nu! 

Ja men nok værst når du nærmer dig termin. Det er jo fx også det der giver efterveerne. Har en bekendt som fik så mange plukveer og veer at hun blev beordret til at stoppe amningen for at undgå for tidlig fødsel. Men hun ammede også mere end én gang om dagen. det var heller ikke for at gøre dig nervøs
mere så du er opmærksom på at det kan være derfor hvis du oplever en del plukveer

Anmeld

28. august 2011

CiSo

nettemor skriver:

Ja men nok værst når du nærmer dig termin. Det er jo fx også det der giver efterveerne. Har en bekendt som fik så mange plukveer og veer at hun blev beordret til at stoppe amningen for at undgå for tidlig fødsel. Men hun ammede også mere end én gang om dagen. det var heller ikke for at gøre dig nervøs
mere så du er opmærksom på at det kan være derfor hvis du oplever en del plukveer

ja, men det gør heller ikke noget. Dejligt at vide det. Vi skal alligevel til at stoppe, da jeg ikke vil amme to børn.  

Anmeld

28. august 2011

Nettemor

CiSo skriver:

ja, men det gør heller ikke noget. Dejligt at vide det. Vi skal alligevel til at stoppe, da jeg ikke vil amme to børn.  

Kan jeg godt forstå og rart nok at han når at "glemme" det lidt inden den lille ny skal til

Anmeld

28. august 2011

CiSo

nettemor skriver:

Kan jeg godt forstå og rart nok at han når at "glemme" det lidt inden den lille ny skal til

lige præcis.. Gider ikke sidde med en "stor" dreng, der bliver misundelig og vil "hænge" i det andet bryst.  

Anmeld

28. august 2011

Nettemor

CiSo skriver:

lige præcis.. Gider ikke sidde med en "stor" dreng, der bliver misundelig og vil "hænge" i det andet bryst.  

Fuldt ud forståeligt hvor lang tid har du til termin?

Anmeld

29. august 2011

CiSo

nettemor skriver:

Fuldt ud forståeligt hvor lang tid har du til termin?

Har termin 5 nov.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.