Jer med store lægge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

henh01

Mette. skriver:

Her er et fra nettet:

http://www.google.dk/imgres?q=hunter+adjustable&um=1&hl=da&sa=N&biw=1439&bih=693&tbm=isch&tbnid=dMwbEZZuvX9FzM:&imgrefurl=http://dindebat.dk/mode-stil-og-shopping/721558-hunter-eller-huntress-hjaelp-mig-med-vaelge.html&docid=WU1AqfwEIDnE2M&w=390&h=560&ei=Vo1aTruFDI_0sgafgIXRCg&zoom=1&iact=rc&dur=609&page=1&tbnh=133&tbnw=93&start=0&ndsp=39&ved=1t:429,r:2,s:0&tx=25&ty=40

Man kan få dem i alle farver også, og sokkerne kan jo fåes i matchende farver både i fleece og i strik. Jeg har selv bare et par helt almindelige

hunter i sort med sort fleece sok til.

Tror jeg kan passe dem!!!!  i følge deres måleskema kan de udviddes til 43 i omkreds. :Må vidst lige en tur på  jagt efter nogle i morgen, så kan jeg lige prøve dem, og måske købe dem billigere på nettet

Kan man få hunter sokker der passer til så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Mette.

Tror jeg kan passe dem!!!!  i følge deres måleskema kan de udviddes til 43 i omkreds. :Må vidst lige en tur på  jagt efter nogle i morgen, så kan jeg lige prøve dem, og måske købe dem billigere på nettet

Kan man få hunter sokker der passer til så?

Fedt!! Så må du på jagt i morgen efter dem.

Altså jeg er ret sikker på sokkerne passer til denne model også, de kan bare udvide sig også, men prøv dem sammen med i butikken, det må de hvertfald vide. Man kan vist også købe støvlerne hjem billigere fra England, jeg gjorde det dog ikke selv, så ved ikke hvor, har bare hørt flere gøre det. Så du kunne jo lige google det, og måske spare lidt penge på den måde.

Men noget andet er at ofte brugte jeg slet ikke sokken i, selvom det var vinter og meget koldt, for jeg synes de er ret varme i sig selv uden sokken.

Anmeld

28. august 2011

Maise

skoringen har snørrestøvler. bla. i mærket Sorell. Har ikke noget billed. selv har jeg købt andre snørrestøvler i skoringen igennem mange år da jeg selv har fodbold lægge.

Anmeld

28. august 2011

Sommersko

ilse jacobsen gummistøvler er gode. Og så med en varm sok i :-)

Anmeld

28. august 2011

skønneunger

jeg har dem her og jeg har FEDE lægge og ja jeg mener fede.

de kan købes på amazon og nogle engelske hjemmesider hvilket også gør dem billigere

det er mærket hi tec

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. august 2011

piadas

Jeg fik nogle forrige år hos Bella Donna i City Syd i Aalborg. Jeg har nemlig samme problem. Bella Donna er egentlig en tøjbutik, men de har åbenbart også lidt støvler.

Jeg aner ikke, om det er den eneste butik, de har eller om der findes flere rundt omkring i landet.

Jeg har lige tjekket støvlerne, men jeg kan desværre ikke se, hvilket mærke de er. Det står ingen steder - eller også er jeg blind! Jeg har dem på på billedet!

Sorry, men det var jo egentlig ikke meget hjælp, da det kom til stykket.

Anmeld

28. august 2011

banditten2011

Hvad har I af vinterstøvler?

Jeg er ved at blive vanvittig over ikke at kunne finde mig nogen jeg kan passe ved læggen Kom gerne med billeder :9

jeg ved ikk om jeg har store lægge men der er da nogle støvler jeg ikk kan være i..

nå men har lige fået nogle rigtig lækre Timberland støvler af kæresten med snører hele veje op

Anmeld

28. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Frøken J. skriver:

Ærgerligt Jeg vil bare sige, at jeg brugte dem hele vinteren. Uanset om der var snestorm og mega glat - de har en rigtig lækker øh.. Ja, hvad hedder sådan noget? Det der under foden Rillet på sådan en måde så man står fast Men jeg tænker i hvert fald, at det jo snildt kan være, at Vagabond har andre, som også passer til store lægge. Måske ser mine ikke så voldsomme ud på billedet, men jeg har generelt svært ved at finde både støvler og tætsiddende bukser pga. størrelsen :/

pga størelsen ? Du ser skide godt ud Og undskyld sproget

Anmeld

28. august 2011

Frøken J.

Aisha skriver:

pga størelsen ? Du ser skide godt ud Og undskyld sproget

Pga. størrelsen på mine lægge Jeg er rimelig pæreformet, så selvom jeg fx har en slank overkrop, så har jeg stadig store lår og lægge - Svært at finde bukser der passer Og tak skal du have!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.