Gyngestativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. august 2011

Mussen2

Hejsa

Vi kunne godt bruge et gyngestativ til have, men jeg tænker lidt at det er omsonst at købe det nu i stedet for at vente til næste år.

Hvad siger I piger? Får vi meget glæde af det i år (vores datter fyldte 2 i juni)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Janni.

Vi har købt en enkelt gynge til vores søn og hængt den på en overdækket terasse. Det fungerer super fint. Han får en gynge tur op til flere gange dagligt. 

Ang gyngestativ, så kan man jo sagtens gynge i regn, sne osv. så havde vores søn været ældre så havde vi købt stativet. Det er jo bare et spørgsmål om påklædning 

Anmeld

28. august 2011

Nessie

Bare giv hende tøj på efter vejret, så kan den bruges året rundt

Anmeld

28. august 2011

Mussen2

Janni. skriver:

Vi har købt en enkelt gynge til vores søn og hængt den på en overdækket terasse. Det fungerer super fint. Han får en gynge tur op til flere gange dagligt. 

Ang gyngestativ, så kan man jo sagtens gynge i regn, sne osv. så havde vores søn været ældre så havde vi købt stativet. Det er jo bare et spørgsmål om påklædning 

Ja, du har ret og det var netop også de tanker jeg også havde gjort mig. tænker bare, at vi nok ikke er så meget med ude i haven, som her om sommeren og det er et must at vi er med hende.

Men gyngestativerne er jo også ret billige p.t. så man skulle nok bare komme i gang

Anmeld

28. august 2011

Mussen2

Nessie skriver:

Bare giv hende tøj på efter vejret, så kan den bruges året rundt

Ja, det er rigtigt, men os magelige forældre er nok ikke så nemme at få med ud i møj vejr

Anmeld

28. august 2011

Janni.

Mussen2 skriver:

Ja, du har ret og det var netop også de tanker jeg også havde gjort mig. tænker bare, at vi nok ikke er så meget med ude i haven, som her om sommeren og det er et must at vi er med hende.

Men gyngestativerne er jo også ret billige p.t. så man skulle nok bare komme i gang

I vil måske komme mere ud i haven hvis i fik stativet 

Vi kommer mere ud i vores have pga gyngen. Og hvad er mere herligt end når knægten næsten knækker sammen af grin over en bette svingtur i gyngen. Det kan man kun blive glad af.

Anmeld

28. august 2011

Mussen2

Janni. skriver:

I vil måske komme mere ud i haven hvis i fik stativet 

Vi kommer mere ud i vores have pga gyngen. Og hvad er mere herligt end når knægten næsten knækker sammen af grin over en bette svingtur i gyngen. Det kan man kun blive glad af.

Ja, det har du da helt sikkert ret i. Jeg må i gang med at søge efter det rette og lokke manden til at samle det

Anmeld

28. august 2011

Janni.

Mussen2 skriver:

Ja, det har du da helt sikkert ret i. Jeg må i gang med at søge efter det rette og lokke manden til at samle det

God fornøjelse, håber det lykkedes 

Anmeld

28. august 2011

Brams

Hejsa

Vi kunne godt bruge et gyngestativ til have, men jeg tænker lidt at det er omsonst at købe det nu i stedet for at vente til næste år.

Hvad siger I piger? Får vi meget glæde af det i år (vores datter fyldte 2 i juni)

Herhjemme ville vi, hvis det stod til Lærke, gynge dag og nat. Hun eeeelsker sin gynge og vi gynger både i sol og regn og helt sikkert også i sne

Lærke er forresten 22 mdr.

Anmeld

31. august 2011

Mussen2

Tror vi ender med at købe det her til 999 (Ekskl. rutchebane)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.