kødfri dag - gode opskrifter søges :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

Dinna88

linemus skriver:

Er det et, du vil dele med mig også? Jeg spiser heller ikke kød og søger altid ny inspiration

- Line

Jeg ville gerne, men lige pt afventer jeg svar fra min svigerfra om, om min eksterne harddisk overlever sin ret komplicerede operation - den er ved en EDB mand lige nu, der arbejder hårdt for at den klarer den! Og derfor har jeg ikke dokumentet. Men prøv at skrive til en af dem der skrev til mig, de har fået dokumentet  

Men desværrede mistede jeg faktisk dokumentet, og måtte starte forfra, så der er ikke super mange opskrifter, men det er da en start! (Problemet er også, at jeg stort set aldrig bruger opskrifter, haha. Så kan ikke huske dem i hovedet, hvis ikke jeg har skrevet dem ned!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

linemus

Madpandekager med grøntsagsfyld (kom fx revet gulerod og krydderier i dejen)
Gulerodslasagne
Grøntsagssuppe el. kartoffelsuppe
Pitabrød m. falafler
Grøntsagsfrikadeller (kan varieres i det uendelige m. forskellige grøntsager og linser, kikærter, ris, quinoa osv.)
Kartofler/rodfrugter i ovnen og en spandfuld lækker salat til
Kartoffelpizza el. pizza kun med grøntsager

Anmeld

21. september 2011

linemus

Dinna88 skriver:

Jeg ville gerne, men lige pt afventer jeg svar fra min svigerfra om, om min eksterne harddisk overlever sin ret komplicerede operation - den er ved en EDB mand lige nu, der arbejder hårdt for at den klarer den! Og derfor har jeg ikke dokumentet. Men prøv at skrive til en af dem der skrev til mig, de har fået dokumentet  

Men desværrede mistede jeg faktisk dokumentet, og måtte starte forfra, så der er ikke super mange opskrifter, men det er da en start! (Problemet er også, at jeg stort set aldrig bruger opskrifter, haha. Så kan ikke huske dem i hovedet, hvis ikke jeg har skrevet dem ned!)

Arg, hvor surt Jeg krydser fingre for, den overlever operationen

Og tak - jeg vil prøve at skrive til en af de andre.

Anmeld

21. september 2011

Dinna88

linemus skriver:

Arg, hvor surt Jeg krydser fingre for, den overlever operationen

Og tak - jeg vil prøve at skrive til en af de andre.

Tusinde tak!! 

Det lyder godt Ellers regner jeg med at jeg en dag vil sætte mig ned og prøve at komme i tanke om opskrifterne. Og løbende skriver jeg nye ned, så jeg en dag kan lave min egen opskriftbog Altså, til privat brug. Og så kan jeg lave den på computeren også, så I kan få en masse opskrifter

Anmeld

21. september 2011

linemus

Dinna88 skriver:

Tusinde tak!! 

Det lyder godt Ellers regner jeg med at jeg en dag vil sætte mig ned og prøve at komme i tanke om opskrifterne. Og løbende skriver jeg nye ned, så jeg en dag kan lave min egen opskriftbog Altså, til privat brug. Og så kan jeg lave den på computeren også, så I kan få en masse opskrifter

Det lyder godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.