Emmaljunga - hører den hænger i styrenden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.445 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. august 2011

AnnaK89

Hvad er jeres erfaring med dette?

Jeg vil gerne have en ny barnevogn til den næste, men vil jo gerne vælge den rigtige, så vi ikke kommer ud for det samme, som med vores Brio Sport.

Og hvilken Emmaljunga, hvis det er? Den skal kunne være i en Peugeot 307 SW.

Vi overvejer også en tvillingeklapvogn, med en lift til en nyfødt - findes der sådan en i Emmaljunga? Og kan den være i bilen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

AnnaK89

28. august 2011

AnnaK89

Op endnu engang

Anmeld

28. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

AnnaKJ skriver:

Hvad er jeres erfaring med dette?

Jeg vil gerne have en ny barnevogn til den næste, men vil jo gerne vælge den rigtige, så vi ikke kommer ud for det samme, som med vores Brio Sport.

Og hvilken Emmaljunga, hvis det er? Den skal kunne være i en Peugeot 307 SW.

Vi overvejer også en tvillingeklapvogn, med en lift til en nyfødt - findes der sådan en i Emmaljunga? Og kan den være i bilen?

Jeg ved de havde problemer med det i en periode for nogle år siden, med en ny model. Men det skulle ikke være tilfældet nu. Man kan så vidt jeg ved også selv stramme det op hvis man synes det er for løst. Det er vigtigt at gå sin barnevogn igennem ca. 1 gang i måneden og få den smurt osv. Så holder den sig bedre i længden. Og det er jo generelt for alle vogne. Ligesom en cykel 

Anmeld

28. august 2011

AnnaK89

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg ved de havde problemer med det i en periode for nogle år siden, med en ny model. Men det skulle ikke være tilfældet nu. Man kan så vidt jeg ved også selv stramme det op hvis man synes det er for løst. Det er vigtigt at gå sin barnevogn igennem ca. 1 gang i måneden og få den smurt osv. Så holder den sig bedre i længden. Og det er jo generelt for alle vogne. Ligesom en cykel 

Det er selvfølgelig rigtigt.

Vil bare gerne have en der virkelig holder - vores Brio er knap 2 år og er ved at falde fra hinanden

Anmeld

28. august 2011

AnnaKJ skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt.

Vil bare gerne have en der virkelig holder - vores Brio er knap 2 år og er ved at falde fra hinanden

Åh hvor surt. Jeg har kun hørt godt om Emmaljunga, og har også selv valgt en Combi model. Så vidt jeg ved kan de fleste af deres modeller slås så meget sammen, at de kan være i en forholdsvis lille bil. 

Anmeld

28. august 2011

Kamulla

Jeg havde ingen problemer

men golk ved heller ikke at de kan justerer fjedringen på vognen selv.. så når ungen bliver størrer gør du vognen mere "stiv" i fjedringen.. så hænger den ikke.. min har været læsset op fra top til tå.. solgte den for en flot pris og den stod MEGET flot..

Anmeld

28. august 2011

AnnaK89

Åh hvor surt. Jeg har kun hørt godt om Emmaljunga, og har også selv valgt en Combi model. Så vidt jeg ved kan de fleste af deres modeller slås så meget sammen, at de kan være i en forholdsvis lille bil. 

Okay - det lyder jo godt

Vi har et rimelig størrelse bagagerum i vores bil og det er rimelig højt og bredt

Anmeld

28. august 2011

AnnaKJ skriver:

Okay - det lyder jo godt

Vi har et rimelig størrelse bagagerum i vores bil og det er rimelig højt og bredt

Prøv evt. at kigge i nogle af de gamle tråde om samme emne her:

https://www.baby.dk/Search.aspx?cx=018301200761796202424%3A2cieba0jp4w&cof=FORID%3A9&ie=UTF-8&q=emmaljunga+%2B+bagagerum&sa.x=0&sa.y=0&siteurl=www.baby.dk%2FUsers%2FForum%2FCreateMessage.aspx%3FForumTopicID%3D130653%26ForumMessageID%3D1748360

Anmeld

20. september 2011

Mauser.

Camillas-Copenhagen.com skriver:

Jeg havde ingen problemer

men golk ved heller ikke at de kan justerer fjedringen på vognen selv.. så når ungen bliver størrer gør du vognen mere "stiv" i fjedringen.. så hænger den ikke.. min har været læsset op fra top til tå.. solgte den for en flot pris og den stod MEGET flot..

Hvordan gjorde du det? man hænger lidt og ville gerne stramme den op ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.