Hjælp til at hækle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

Dinna88

Kamelia skriver:

Hmmm ja jeg laver det nok for stramt!!!

Hvordan hækler du ringen.......er det også sådan een hvor du hiver endetråden til så den danner en ring??

Hm, det tror jeg nok. Haha, jeg bliver forvirret af at du er forvirret

Hvis du har svært ved det, så vil jeg anbefale dig at hækle firkanter i stedet for. Har du kigget på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Kamelia

Dinna88 skriver:

Hm, det tror jeg nok. Haha, jeg bliver forvirret af at du er forvirret

Hvis du har svært ved det, så vil jeg anbefale dig at hækle firkanter i stedet for. Har du kigget på det?

Hi hi......man vil jo liiige det man har sat sig i hovedet og det er små dyr!!!

Nu prøvede jeg at lave dem løse og det er klart lettere!

MEN hvor gør jeg egentlig af endetråden?? Den stritter jo ud lidt til siden for midten!!

Anmeld

28. august 2011

Dinna88

Kamelia skriver:

Hi hi......man vil jo liiige det man har sat sig i hovedet og det er små dyr!!!

Nu prøvede jeg at lave dem løse og det er klart lettere!

MEN hvor gør jeg egentlig af endetråden?? Den stritter jo ud lidt til siden for midten!!

hehe, kender det godt - heldigvis er min mor vildt dygtig, så hun hjælper her. 

den  hæfter du  prop den i en stoppenål og gem den i det du har hæklet.

Anmeld

28. august 2011

Kamelia

Dinna88 skriver:

hehe, kender det godt - heldigvis er min mor vildt dygtig, så hun hjælper her. 

den  hæfter du  prop den i en stoppenål og gem den i det du har hæklet.

Ihhh du er heldig!!

Nå men øvelser gør mester og giver krampe i fingrene....hæhæ.

Tak for din hjælp!!

Anmeld

28. august 2011

Dinna88

Kamelia skriver:

Ihhh du er heldig!!

Nå men øvelser gør mester og giver krampe i fingrene....hæhæ.

Tak for din hjælp!!

Meget!  

hvis du får ondt, så hækler du for stramt!! jef hæklede op til 5 timer i træk da jeg startede op igen efter et års pause, og havde ikke ondt
Vis endelig resultatet!

åh, det var da så lidt! 

Anmeld

28. august 2011

Kamelia

Dinna88 skriver:

Meget!  

hvis du får ondt, så hækler du for stramt!! jef hæklede op til 5 timer i træk da jeg startede op igen efter et års pause, og havde ikke ondt
Vis endelig resultatet!

åh, det var da så lidt! 

Hmm nej tror bare jeg har svært ved at holde på det fordi det er så småt......det driller i venstre hånd, som om jeg ikke kan få fat!!

Men det kommer nok!

Anmeld

5. september 2011

Kamelia

Dinna88 skriver:

Meget!  

Vis endelig resultatet!

åh, det var da så lidt! 

Hi hi, så blev det til en blæksprutte og lige et spørgsmål!?? Ved du hvad dette garn hedder på dansk??: "worsted weight yarn"???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. september 2011

Dinna88

Kamelia skriver:

Hi hi, så blev det til en blæksprutte og lige et spørgsmål!?? Ved du hvad dette garn hedder på dansk??: "worsted weight yarn"???

HVOR ER DU GOD! Ej, hvor er den bare sød Har du en opskrift jeg, på en eller anden måde, må få? 

Hm, nej, slet ikke! Men hvis du går i en garnforretning, så kan de hjælpe dig - især hvis det er i en opskrift det står. I de private forretninger er de bedst til at hjælpe, synes jeg

Anmeld

5. september 2011

Kamelia

Dinna88 skriver:

HVOR ER DU GOD! Ej, hvor er den bare sød Har du en opskrift jeg, på en eller anden måde, må få? 

Hm, nej, slet ikke! Men hvis du går i en garnforretning, så kan de hjælpe dig - især hvis det er i en opskrift det står. I de private forretninger er de bedst til at hjælpe, synes jeg

Tak  er da også lidt stolt da det er første gang jeg har hæklet! Desværre bliver arbende ikke så fancy som på opskriften, der er de snoet hlt op til kroppen.......men det er måske bare for billedet skyld!!

Jeg skriver lige en pb til dig!

Anmeld

5. september 2011

AnneBJ

Kamelia skriver:

Ej hvor er du sej!! Jeg er stadig kun nået til, at cirklen bliver for "kurvformet"...
Men øvelse gør mester kan jeg se! Jeg venter på at modtage en større hæklenål med posten, har kun en 3'er...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.