Rigtige drenge kører john deere <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.678 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. august 2011

Fru.Mäes <3

... Vi var til navnefest hos mine Felix´s grankusine - også blev han DYBT forelsket

Og som min Onkel ((Landmanden i familien siger))

RIGTIGE DRENGE KØRER JOHN DEERE

Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Nettemor

hehe min svigerinde arbejder for en john deere forhandler så hendes søn havde / har også meget i john deere. overalls, gummistøvler, jakke, kasket osv osv og det meste kommer vores dreng til at arve selv om faren ikke er den store deere fan

barselsgaven fra dem var også en sparkedragt med john deere logoet på

Anmeld

28. august 2011

Fru.Mäes <3

nettemor skriver:

hehe min svigerinde arbejder for en john deere forhandler så hendes søn havde / har også meget i john deere. overalls, gummistøvler, jakke, kasket osv osv og det meste kommer vores dreng til at arve selv om faren ikke er den store deere fan

barselsgaven fra dem var også en sparkedragt med john deere logoet på

Arhhh hvor godt altså  SÅ er bette hjemme ved jer da super heldig!!

Amen, vi bliver nød til at købe sådan en John Deere trrktor til ham, der kan stå ude ved Mormor og Morfar..

Anmeld

28. august 2011

Nettemor

Felix's Mor <3 skriver:

Arhhh hvor godt altså  SÅ er bette hjemme ved jer da super heldig!!

Amen, vi bliver nød til at købe sådan en John Deere trrktor til ham, der kan stå ude ved Mormor og Morfar..

så skal han næsten også ha overalls'ne de er lidt søde men de ved godt hvad de vil ha for dem

Anmeld

28. august 2011

Nessie

Jamen hvor er han da også sød på den traktor, sådan én bliver han da helt klart nødt til at eje

Anmeld

28. august 2011

mortilflere

Vores 18 årige søn fik en da han var 3 år , den er i brug i nu

Vi køre nu med blå

Anmeld

28. august 2011

Fru.Mäes <3

nettemor skriver:

så skal han næsten også ha overalls'ne de er lidt søde men de ved godt hvad de vil ha for dem

Må indrømme, at jeg ikke vidste at de lavede tøj - måske han skulle ønske sig sådan nogen i 1 års fødselsdagsgave

Anmeld

28. august 2011

Fru.Mäes <3

Nessie skriver:

Jamen hvor er han da også sød på den traktor, sådan én bliver han da helt klart nødt til at eje

Sagde osse til Mormor (Hende som står ved ham på billederne) at han ønskede sig sådan en - til at stå hjemme ved dem...

Og tak

Anmeld

28. august 2011

Fru.Mäes <3

mortilflere skriver:

Vores 18 årige søn fik en da han var 3 år , den er i brug i nu

Vi køre nu med blå

Denne Felix kører på, er den nyeste man kan få - men min fætter, han har osse en - den er 25 år gammel efterhånden!! Og den er bare i GOD stand endnu..

Ejj, kan man osse då dem i BLÅ

Anmeld

28. august 2011

mortilflere

Du kan få dem i alle de farver du kan få traktor i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.