Isabella 3 mrd på tirsdag + billedespam+ video på min profil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. august 2011

Mother-love

ja tiden går simpelthen så stærkt. nu er det snart 3 mrd siden hun kom ud i mine arme, det er slet ikke til at forstå.
Hun er rigtig med nu, hendes øjne står ikke stille og hun er en rigtig sprællerøv. Hun er så glad og godt tilfreds..
hun græder stortset aldrig kun når maden ikke lige bliver serveret hurtigt nok hehe.. og har simpelthen været nødtil til at tage Y sutterne i brug for ellers går det ikke hurtigt nok med at få maden ud af flasken til hende.. ja vi har jo ikke fået gode lår og kinder for sjov skyld griner... Mors lille tyksak..

der er blevet tilføjet en video inde på min profil af hende hvis i har lyst til at kigge

michelle
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Mira0911

Nårh hvor er hun kær.. 

Anmeld

28. august 2011

Dansker I Holland

michelledam skriver:

ja tiden går simpelthen så stærkt. nu er det snart 3 mrd siden hun kom ud i mine arme, det er slet ikke til at forstå.
Hun er rigtig med nu, hendes øjne står ikke stille og hun er en rigtig sprællerøv. Hun er så glad og godt tilfreds..
hun græder stortset aldrig kun når maden ikke lige bliver serveret hurtigt nok hehe.. og har simpelthen været nødtil til at tage Y sutterne i brug for ellers går det ikke hurtigt nok med at få maden ud af flasken til hende.. ja vi har jo ikke fået gode lår og kinder for sjov skyld griner... Mors lille tyksak..

der er blevet tilføjet en video inde på min profil af hende hvis i har lyst til at kigge

michelle

Hvor er hun bare nuttet Jeg vil have en baby mere GGG!

Anmeld

28. august 2011

Mother-love

Mira0911 skriver:

Nårh hvor er hun kær.. 

Mange tak

Anmeld

28. august 2011

Mother-love

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Hvor er hun bare nuttet Jeg vil have en baby mere GGG!

Mange tak hehe

Anmeld

28. august 2011

Mother-love

....

Anmeld

28. august 2011

Mother-love

Det var ikke mange der ville smide en kommentar på min lille pige snøft

Anmeld

28. august 2011

mortilnoahogmelina

Hvor er hun altså kær

Anmeld

28. august 2011

Mother-love

Mange tak søde

Anmeld

28. august 2011

Mother-love

....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.