Hvilken pusletaske - Pseudotvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken pusletaske ville i vælge, og begrund gerne hvorfor

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.485 visninger
30 svar
0 synes godt om
28. august 2011

Kløver

Ja lige pt har jeg en basson pusletaske til min søn, og er super glad for dne, MEN den er altid fyldt, med div vi skal have med, lige fra bleer, stofbleer, vådservietter, til ekstra tøj, mad, flasker og legetøj.

Vi venter nr 2 til april, og der vil kun være 14 mdr mellem de 2.

Derfor tænkte jeg, at jeg nok hellere må anskaffe en tvillinge-pusletaske, brung gerne jeres anbefalinger, selvfølgelig kan pris have noget at sige, men vil hellere købe en pusletaske som er lidt dyrere, og som jeg kan have brug og glæde af, end en jeg alligevel ikke kan bruge ordentligt.

hvad ville i vælge

Har bla kigget på disse 2 modeller, men kom gerne med andre forslag

2X babyer - 2X pusletaske fra Babymel.

Helt nyt koncept fra Babymel. Babymel X2 er for forældre med 2 mindre børn f.eks. tvillinger. Meget fleksibel løsning med 2 separate tasker der clipses sammen til én eller bruges separat, alt efter hvilken situation I og jeres børn står i her og nu. Begge tasker følger med når du køber en Babymel X2.

Babymel X2 giver dig:

- 2 særskilte tasker, der kan clipses sammen til én.
- 2 justerbare stropper til barnevognen
- 2 thermolommer med lynlås til sutteflasker
- 2 puslemåtter
- 2 tasker der kan afvaskes indvendigt og udvendigt
- Indvendige lommer der holder orden i taskerne.

Hver taske måler: H 26cm B 44cm D 12cm

Pris 649 kr Fra lillebi.dk

Eller

SKIP HOP > Pusletaske

Skip Hop > Hippe pusletasker i kanvas fra SkipHop

Beskrivelse:
Skip Hop forener design og funktionalitet i den lækre DUO DOUBLE pusletaske.

• Hænger pænt på tvillinge-vognen - er ligeledes fin over skulderen
  • Patenteret Shuttle Clips gør det nemt at hægte DUO DOUBLE-tasken fast på vtvilling-vognen - lad skulderremmen sidde eller fjern den for et "renere" look
  • Materialet er ekstra holdbart poly-canvas - denne taske vil holde (og holde sig pænt) i mange mange år
  • Skjulte magneter giver mulighed for hurtig og nem lukning af tasken
  • Vatteret pusleunderlag
  • Skulder remmen har blød skulderpude - denne er aftagelig
  • Seksten rummelige lommer - inklusive lomme med lynlås til mor's og far's personlige ting
  • To sidelommer til flasker
  • Holder til mobil og kuglepen
  • Størrelse: 47 cm x 35,5 cm x 10 cm
  • Pris 859 kr fra paradisvej.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

CamiRon

Der er 19 mdr. mellem mine 2 piger og jeg bruger den samme pusletaske som jeg hele tiden har haft. En helt almindelig en fra Gaia&Co. Jeg kan sagtens have det i jeg skal bruge til begge unger og hvis vi skal afsted en hel dag eller til noget hvor vi skal have en masse ekstra med tager jeg bare en ekstra skuldertaske med. Det er jo gerne overtøj, støvler eller den slags man slæber ekstra med fordi vejret er aå uforudsigelig og den slags vil jeg ikke putte ned til bleer, rent tøj osv alligevel.

Det er selvfølgelig smag og behag hvad man vælger og hvor meget man slæber med.

Anmeld

28. august 2011

Sommersko

Der er 14½ måned mellem mine tøser, og jeg har en fra Bystroom, model cleo. Den er fantastisk, og med to store særskilte rum.

Kan se den ligenu kun koster 500 kr på deres hjemmeside

http://bystroom.dk/babystroom-pusletasker-39/cleo-67/

Anmeld

28. august 2011

Kløver

A.S. skriver:

Der er 14½ måned mellem mine tøser, og jeg har en fra Bystroom, model cleo. Den er fantastisk, og med to store særskilte rum.

Kan se den ligenu kun koster 500 kr på deres hjemmeside

http://bystroom.dk/babystroom-pusletasker-39/cleo-67/

Den ser fin ud, men er der rigeligt med plads, synes ikke den virker så stor og praktisk Hvordan er den sådan i brug

Tak for svar

Anmeld

28. august 2011

Kløver

CamiRon skriver:

Der er 19 mdr. mellem mine 2 piger og jeg bruger den samme pusletaske som jeg hele tiden har haft. En helt almindelig en fra Gaia&Co. Jeg kan sagtens have det i jeg skal bruge til begge unger og hvis vi skal afsted en hel dag eller til noget hvor vi skal have en masse ekstra med tager jeg bare en ekstra skuldertaske med. Det er jo gerne overtøj, støvler eller den slags man slæber ekstra med fordi vejret er aå uforudsigelig og den slags vil jeg ikke putte ned til bleer, rent tøj osv alligevel.

Det er selvfølgelig smag og behag hvad man vælger og hvor meget man slæber med.

Jeg kan desværre ikke nøjes, med en pusletaske, og overtøj, sko os er ikke inkluderet som en del af pusletaske indholdet.

Må jeg tillade mig at spørge om du vil dele hvad du atger sådan tager med, måske jeg er ude i at overpakke pusletasken

Tusind tak for svar

Anmeld

28. august 2011

LISBETH:-)

Jeg har en fra gaia og ko som er lavet til tvillinger:-) Den er jeg rigtig glad for!

Anmeld

28. august 2011

Kløver

lisbeth2910 skriver:

Jeg har en fra gaia og ko som er lavet til tvillinger:-) Den er jeg rigtig glad for!

Ved du hvor den kan fås henne, ville da gerne se den, så den kan komme med i overvejelserne, og om den evt hedder noget specielt

Anmeld

28. august 2011

Maja84 skriver:

Ved du hvor den kan fås henne, ville da gerne se den, så den kan komme med i overvejelserne, og om den evt hedder noget specielt

Den hedder carry all men ved faktisk ikke om man kan få den mere, har dog set dem brugt rundt omkring. Man kan stadig få en anden model til tvillinger i gaia & ko men ved ikke hvad den hedder desværre!

Anmeld

28. august 2011

Kløver

lisbeth2910 skriver:

Den hedder carry all men ved faktisk ikke om man kan få den mere, har dog set dem brugt rundt omkring. Man kan stadig få en anden model til tvillinger i gaia & ko men ved ikke hvad den hedder desværre!

tusind tak prøver at søge på den

Anmeld

28. august 2011

Maja84 skriver:

tusind tak prøver at søge på den

Overvejer og sælge min, men er ikke blevet helt enig med mig selv endnu:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.