Søger billig kombivogn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.304 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. august 2011

tine1985

Hej! Vi skal til Spanien og bo i mine forældres sommerhus, som vi tit benytter os af Så nu overvejer vi om vi måske skulle finde en billig kombivogn og have dernede, i stedet for at slæbe vores egen frem og tilbage hver gang. Så derfor ville jeg høre jer damer, om der er nogen, der har en, som alligevel bare står og samler støv? Vh Tine og Loa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Fru Hansen

Hvornår skal i bruge den?

Jeg har en ca. 10 år gammel emmaljunga, den er ikke moderne og er også lidt slidt men fungerer fint.
Den kan du få gratis hvis du selv gider hente den omkring Køge.

Jeg har ingen billeder men kan tage nogle i morgen.

Anmeld

28. august 2011

Fru Hansen

tine1985 skriver:

Hej! Vi skal til Spanien og bo i mine forældres sommerhus, som vi tit benytter os af Så nu overvejer vi om vi måske skulle finde en billig kombivogn og have dernede, i stedet for at slæbe vores egen frem og tilbage hver gang. Så derfor ville jeg høre jer damer, om der er nogen, der har en, som alligevel bare står og samler støv? Vh Tine og Loa

citerer dig lige så du ser jeg har svaret dig

Anmeld

28. august 2011

tine1985

Fru Hansen skriver:

Hvornår skal i bruge den?

Jeg har en ca. 10 år gammel emmaljunga, den er ikke moderne og er også lidt slidt men fungerer fint.
Den kan du få gratis hvis du selv gider hente den omkring Køge.

Jeg har ingen billeder men kan tage nogle i morgen.

Det lyder da dejligt! Vi skal først afsted d. 22. oktober, så der er god tid Har du et billede liggende af den? Ikke for at være kræsen, når nu du er så sød at tilbyde den gratis, er bare nysgerrig Og så håber vi også at vi kan finde noget der ikke er alt for stort. Vh Tine

Anmeld

28. august 2011

Fru Hansen

tine1985 skriver:

Det lyder da dejligt! Vi skal først afsted d. 22. oktober, så der er god tid Har du et billede liggende af den? Ikke for at være kræsen, når nu du er så sød at tilbyde den gratis, er bare nysgerrig Og så håber vi også at vi kan finde noget der ikke er alt for stort. Vh Tine

Jeg har ikke umiddelbart nogle billeder men jeg kan tage nogle i dag eller i morgen.
Det er helt i orden at være kræsen. Jeg har netop skrevet at det er en gammel vogn for at i ved lidt om hvad i går ind til Jeg fik den selv af naboen for en flaske rødvin da jeg stod og skulle bruge en hurtig vogn.

Anmeld

28. august 2011

tine1985

Fru Hansen skriver:

Jeg har ikke umiddelbart nogle billeder men jeg kan tage nogle i dag eller i morgen.
Det er helt i orden at være kræsen. Jeg har netop skrevet at det er en gammel vogn for at i ved lidt om hvad i går ind til Jeg fik den selv af naboen for en flaske rødvin da jeg stod og skulle bruge en hurtig vogn.

Det må du meget gerne så

Anmeld

28. august 2011

Mathilde

Vi har en rigtig lækker emmaljunga edge kombi, men den er kun 2år gammel. Når du siger billig, hvad er din idé om pris så?

Anmeld

28. august 2011

Mathilde

Hov kan se vi bor langt fra hinanden...

Anmeld

28. august 2011

tine1985

Mathilde skriver:

Vi har en rigtig lækker emmaljunga edge kombi, men den er kun 2år gammel. Når du siger billig, hvad er din idé om pris så?

Ja som du selv siger, så bor vi jo i hver vores ende af landet Men desuden leder vi efter noget til max 500, så tvivler på det havde været aktuelt

Anmeld

30. august 2011

tine1985

Hej igen! Har lavet lidt research på nettet, og besluttet mig for at vi også kan bruge en klapvogn Den skal blot kunne ligges helt flat ned, så vi kan stille liften på den. Og så må den meget gerne have vendbart styr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.