Hvor lang tid som jeres barn som 8mån???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor lang tid som jeres barn som 8mån???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

742 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. januar 2009

Mormilla

Min dreng er begyndt at sove de 13 timer om natten. Er det normalt at de sover så meget??? Hvor meget sov jeres barn???

Det skulle os ha været to andre muligheder, men patrick trykkede lige på en knap LOL
Men de var 13 timer og mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2009

Honningblomst

Intet er normalt...børn er forskellige og hvis bare de trives, så er alt jo godt-smiler-
Knus Eva...som slet ikke kan huske hvor meget eller lidt mine tre sov i den alder..

Anmeld

14. januar 2009

charlottekri

faktisk lige i den periode var min datter en værre pestilens!!! jeg var lige begyndt på arbejde og så syntes hun at det var "sjovt" at vågne helt op til 15 gange hver nat hvor hun skulle ligge og patte... spørg lige om jeg var træt!!! så hvis han virker frisk og glad om dagen, så skal du da bare prise dig lykkelig!!! det kan jo være fordi han er ved at vokse lidt ekstra og derfor behøver mere søvn

Anmeld

14. januar 2009

Christinahr

Jeg husker ikke hvor meget hun sov der, men hun er nu to og kan sagtens sove 12-13 timer om natten, så mon ikke en på 8 mdr også sagtens kan uden problemer

Jeg tror du skal tænke mere over hvor emget der soves i døgnet i stedet for ad gangen

Anmeld

14. januar 2009

Tikki

Hej - jeg husker heller ikke hvor meget Iza sov i den alder, men jeg ved at hun pt. - 18 måneder gammel - sover ca 11-12 timer om natten (fra 19.30 til 6.30/7.30). Yderligere sover hun 2 timer til middag, så hun sover ca. 13-14 timer i døgnet.

En baby på 8 måneder sover vel ca plus minus 15-16 timer i døgnet, synes jeg at kunne huske lidt om.....

Anmeld

14. januar 2009

Fam. Madsen

marcus er 7 mdr. nu og han svoer mellem 12 og 13 timer....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.