Hun kan kravle ud af tremmeseng!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. august 2011

ZamanogDania

Min datter på 20 måneder kan sku kravle ud af tremmesengen
Hvad F... Sker der lig? Er det mening de skal kunne det? Altså hun kan jo komme til skade. Jeg kiggede på hende i skjult mens hun gjorde det. Det er altså farligt

WHAT to do??? bange for det sker noget med hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

wamse

Jeg tror det handler om at markere overfor hende at det ikke er okay at gøre det. Så kunne du smide noget blødt rundt om sengen, hvis du er bange for at hun kravler op igen, og kan falde ned og slå sig. 

Anmeld

28. august 2011

ZamanogDania

wamse skriver:

Jeg tror det handler om at markere overfor hende at det ikke er okay at gøre det. Så kunne du smide noget blødt rundt om sengen, hvis du er bange for at hun kravler op igen, og kan falde ned og slå sig. 

Det har jeg gjord i dag. Hun har gjord det 4 gange nu. Hun plejer at råbe efter mig når hun er vågn og vil ud. Men næ nej nu kan hun komme ud af den seng også banker hun på døren

Anmeld

28. august 2011

Ni-ko-li-ne

Det er ret normalt at de på et tidspunkt kan det.... Du må lære hende, at det må hun ikke...

Anmeld

28. august 2011

ZamanogDania

Ni-ko-li-ne skriver:

Det er ret normalt at de på et tidspunkt kan det.... Du må lære hende, at det må hun ikke...

Ja det må jeg heller. Men hun griner bare og tror det er sjovt. Men jeg må blive ved.

Anmeld

28. august 2011

Ni-ko-li-ne

ZamanogDania skriver:

Ja det må jeg heller. Men hun griner bare og tror det er sjovt. Men jeg må blive ved.

Ja, du må udtrykke dig så hun ikke er i tvivl om at det ikke er sjovt

Anmeld

28. august 2011

marieo

I nolge tremmesenge kan man tage et par enkelte tremmer ud så så de kan kravle ud igennem hullet istedet for over kanten. Ved selvfølgelig ikke om man kan det på din datters seng, men det er da værd at undersøge. Ellers ville jeg bare ligge noget blødt under og så lade hende gøre det ..

Anmeld

28. august 2011

SpunkenJo

Den dag min dreng startede på det, pilelde jeg siden af sengen så han selv kunne hoppe ud uden at komme til skade.

Jeg lagde en madras på gulvet foran sengen den første tid, men den blev hurtigt fjernet igen.

Han har siden den dag siden blev pillet af, aldrig selv hoppet ud af sengen Meget mærkeligt!
- Det er 1,5 år siden nu!

Det kan måske virke. For nogen gange blir det bare endnu mere spændende når de kan se man virkelig ikke vil have de gør det

Anmeld

28. august 2011

ZamanogDania

marieo skriver:

I nolge tremmesenge kan man tage et par enkelte tremmer ud så så de kan kravle ud igennem hullet istedet for over kanten. Ved selvfølgelig ikke om man kan det på din datters seng, men det er da værd at undersøge. Ellers ville jeg bare ligge noget blødt under og så lade hende gøre det ..

Tak for rådet. Men troe ikke man kan med denne tremmeseng må lig undersøge nærmmer.

Anmeld

28. august 2011

ZamanogDania

SpunkenJo skriver:

Den dag min dreng startede på det, pilelde jeg siden af sengen så han selv kunne hoppe ud uden at komme til skade.

Jeg lagde en madras på gulvet foran sengen den første tid, men den blev hurtigt fjernet igen.

Han har siden den dag siden blev pillet af, aldrig selv hoppet ud af sengen Meget mærkeligt!
- Det er 1,5 år siden nu!

Det kan måske virke. For nogen gange blir det bare endnu mere spændende når de kan se man virkelig ikke vil have de gør det

Jamen problemet er jeg vil ikke hav hun kommer ud af den fordi det er tidligt om morgen. Hun kan sagtens sove længere hvis det ikke hun kan komme ud.

Jeg putter hende, så kan hun sove til kl 8-8:15. Men nej nu vågner hun kl 6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.