Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Emilie2010 skriver: oki hvor store er de
oki hvor store er de
Den er 57*20 cm, men jeg har lige skrevet til leverandøren, om hvor høje bokstaverne er, og hvor store stjerne/sommerfuglene er. Så skal jeg nok lige vende tilbage, så snart jeg hører fra dem.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mi skriver: Den er 57*20 cm, men jeg har lige skrevet til leverandøren, om hvor høje bokstaverne er, og hvor store stjerne/sommerfuglene er. Så skal jeg nok lige vende tilbage, så snart jeg hører fra dem.
taak.ku godt tænke mig dem --
Mi skriver: Det gør jeg lige, de fåes også i lidt forskellige størrelser. Men det bliver først i aften tror jeg, har nemlig huset fuld af børn
Det gør jeg lige, de fåes også i lidt forskellige størrelser. Men det bliver først i aften tror jeg, har nemlig huset fuld af børn
Super
Gider du lige citere mig så ? (:
Emilie2010 skriver: taak.ku godt tænke mig dem --
Hæhæ, ja mine piger har alle tre, men jeg kunne godt finde på at købe en ny alligevel. Man bliver jo fristet Desuden holder de af en eller anden grund ikke særlig længe inde på Isabellas værelse, aner ikke hvorfor. På de andres værelser holder de fint, men isabellas falder ned eller går i stykker. Måske jeg har en pilfinger boende på det værelse
Maja_4000 skriver: Super Gider du lige citere mig så ? (:
Det skal jeg nok
Mi skriver: Hæhæ, ja mine piger har alle tre, men jeg kunne godt finde på at købe en ny alligevel. Man bliver jo fristet Desuden holder de af en eller anden grund ikke særlig længe inde på Isabellas værelse, aner ikke hvorfor. På de andres værelser holder de fint, men isabellas falder ned eller går i stykker. Måske jeg har en pilfinger boende på det værelse
hehe jaaah garanteret en pilfinger.
men jeg ville super gene ha bokstaverne emilie
Uhh jeg er også super interesseret, nu da det viser sig at vi skal flytte i en større lejlighed, hvor den lille prins får sit eget værelse
Så vil glæde mig til, at se når der kommer flere billeder med peter plys, det er jeg helt vild med
Emilie2010 skriver: hehe jaaah garanteret en pilfinger. men jeg ville super gene ha bokstaverne emilie
Så skal jeg bare lige vide hvilket en af typografierne du gerne vil have, navnet og farven
Du kan bare skrive det i en pb til mig, så har jeg lidt bedre styr på det.
happymothertobe skriver: Uhh jeg er også super interesseret, nu da det viser sig at vi skal flytte i en større lejlighed, hvor den lille prins får sit eget værelse Så vil glæde mig til, at se når der kommer flere billeder med peter plys, det er jeg helt vild med
Så skal jeg også nok lige citere dig, når jeg finder billederne.
Mi skriver: Så skal jeg også nok lige citere dig, når jeg finder billederne.
Også citere mig, så du sød
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128