Skal du også have et wallstickers med? Både med navn og uden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. august 2011

Mi

Emilie2010 skriver:

oki hvor store er de

Den er 57*20 cm, men jeg har lige skrevet til leverandøren, om hvor høje bokstaverne er, og hvor store stjerne/sommerfuglene er. Så skal jeg nok lige vende tilbage, så snart jeg hører fra dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Mor1012

Mi skriver:

Den er 57*20 cm, men jeg har lige skrevet til leverandøren, om hvor høje bokstaverne er, og hvor store stjerne/sommerfuglene er. Så skal jeg nok lige vende tilbage, så snart jeg hører fra dem.

taak.ku godt tænke mig dem --

Anmeld

28. august 2011

Maja_4000

Mi skriver:

Det gør jeg lige, de fåes også i lidt forskellige størrelser. Men det bliver først i aften tror jeg, har nemlig huset fuld af børn

Super

Gider du lige citere mig så ? (:

Anmeld

28. august 2011

Mi

Emilie2010 skriver:

taak.ku godt tænke mig dem --

Hæhæ, ja mine piger har alle tre, men jeg kunne godt finde på at købe en ny alligevel. Man bliver jo fristet  Desuden holder de af en eller anden grund ikke særlig længe inde på Isabellas værelse, aner ikke hvorfor. På de andres værelser holder de fint, men isabellas falder ned eller går i stykker. Måske jeg har en pilfinger boende på det værelse

Anmeld

28. august 2011

Mi

Maja_4000 skriver:

Super

Gider du lige citere mig så ? (:

Det skal jeg nok

Anmeld

28. august 2011

Mor1012

Mi skriver:

Hæhæ, ja mine piger har alle tre, men jeg kunne godt finde på at købe en ny alligevel. Man bliver jo fristet  Desuden holder de af en eller anden grund ikke særlig længe inde på Isabellas værelse, aner ikke hvorfor. På de andres værelser holder de fint, men isabellas falder ned eller går i stykker. Måske jeg har en pilfinger boende på det værelse

hehe jaaah garanteret en pilfinger.

men jeg ville super gene ha bokstaverne emilie

Anmeld

28. august 2011

happymothertobe

Uhh jeg er også super interesseret, nu da det viser sig at vi skal flytte i en større lejlighed, hvor den lille prins får sit eget værelse 

Så vil glæde mig til, at se når der kommer flere billeder med peter plys, det er jeg helt vild med

Anmeld

28. august 2011

Mi

Emilie2010 skriver:

hehe jaaah garanteret en pilfinger.

men jeg ville super gene ha bokstaverne emilie

Så skal jeg bare lige vide hvilket en af typografierne du gerne vil have, navnet og farven

Photobucket Du kan bare skrive det i en pb til mig, så har jeg lidt bedre styr på det.

Anmeld

28. august 2011

Mi

happymothertobe skriver:

Uhh jeg er også super interesseret, nu da det viser sig at vi skal flytte i en større lejlighed, hvor den lille prins får sit eget værelse 

Så vil glæde mig til, at se når der kommer flere billeder med peter plys, det er jeg helt vild med

Så skal jeg også nok lige citere dig, når jeg finder billederne.

Anmeld

28. august 2011

Georgia

Mi skriver:

Så skal jeg også nok lige citere dig, når jeg finder billederne.

Også citere mig, så du sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.