Puha er jeg gal på den .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. januar 2009

Mca<3

Min dejlige 16 årige datter er for første gang i dag kørt til skole på sin scooter . Hun har lige fået kørekortet på sin 16 års dag . Scooteren har hun selv købt og betalt for nogle af de penge hun arvede efter sin far da han døede i sommer . Slog sig selv i hjel på sin motor cykel . Jeg brød fuldstændig sammen af panik da hun forlod p pladsen og tuder stadig i skrivende stund . Jeg syntes ikke det var en god ide med det kørekort og den scooter , bange for der sker hende det samme som hendes far , men som hun selv siger .. Far ville være stolt over mig og man skal altså ikke blive bange for at leve .... Har hun ret ?????
Eller skulle jeg have holdt hende fra det `????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2009

Diana...

Hun har desværre ret, men kan virkelig godt forstå du føler som du gør. man skal op på hesten igen ikk? men det skal nok gå og du vender dig os til det med tiden, hun har det sikkert os selv mærkeligt i maven og er nervøs, men det skal nok gå...

Mange knuser til dig

Anmeld

14. januar 2009

Mormilla

Jeg kan godt forstå at du er bange!!! Men hun har ret!!! Man skal ikke være bange for at leve!!! Du skal bare stole på, at hun køre pænt og det tror jeg os at hun gør. Hun ved jo godt hvad der kan gå galt!!!

Anmeld

14. januar 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Hun har desværre ret, men kan virkelig godt forstå du føler som du gør. man skal op på hesten igen ikk? men det skal nok gå og du vender dig os til det med tiden, hun har det sikkert os selv mærkeligt i maven og er nervøs, men det skal nok gå...

Mange knuser til dig

Puha tak hun er nu ankommet fint . Turen der normalt tager 30 - 40 min i bus og tog tog nu 15 min i alt så kan godt se det smarte i det ,, Men puha altså ..

Anmeld

14. januar 2009

MorCamilla

Jeg kan godt forstå du har det sådan.. Men din datter lyder til at være en klog pige, man skal nemlig ikke blive bange for at leve... Selv om det self. kan være svært at lave vær...

Anmeld

14. januar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Puha tak hun er nu ankommet fint . Turen der normalt tager 30 - 40 min i bus og tog tog nu 15 min i alt så kan godt se det smarte i det ,, Men puha altså ..

Ja det er en STOR klump at sluge, men det flot at hun tør gøre det efter det forfærdelige der sket. og ja det må man da sige det er smart så kommer hun hurtigere hjem til dig igen Dejlig at hun skrev da hun var fremme så du kan slappe lidt af...
Tanker fra mig knus

Anmeld

14. januar 2009

Honningblomst

Det sværeste og det vigtigste ved at være forældre, er at give slip på sine børn....på alle områder. Tror jeg.
Ja, det er farligt at leve og jeg vil hade den dag mine børn skal sendes alene ud om det så er på scooter, i bil eller på cykel...alle de der små områder hvor jeg skal slippe og stole på at jeg har lært mine børn så meget at de nu er istand til at passe på dem selv og blive små lykkelige selvstændige mennesker, somvirkelig godt kan selv.
Lige netop i dit tilfælde er der bare noget andet der også påvirker og det skal du helt sikkert arbejde meget med og især så det ikke påvirker din datter negativt.
Ja, hun kan køre galt og blive slået ihjel, men hverken mere ellker mindre end før hendes far blev det.
De bedste tanker...
Eva..

Anmeld

14. januar 2009

Mca<3

Eva skriver:

Det sværeste og det vigtigste ved at være forældre, er at give slip på sine børn....på alle områder. Tror jeg.
Ja, det er farligt at leve og jeg vil hade den dag mine børn skal sendes alene ud om det så er på scooter, i bil eller på cykel...alle de der små områder hvor jeg skal slippe og stole på at jeg har lært mine børn så meget at de nu er istand til at passe på dem selv og blive små lykkelige selvstændige mennesker, somvirkelig godt kan selv.
Lige netop i dit tilfælde er der bare noget andet der også påvirker og det skal du helt sikkert arbejde meget med og især så det ikke påvirker din datter negativt.
Ja, hun kan køre galt og blive slået ihjel, men hverken mere ellker mindre end før hendes far blev det.
De bedste tanker...
Eva..

Næ du har nok ret ,, super hamrende svært at give slip . Har det nu også sådan når hun skal til fest ... Men efter ulykken har jeg det rigtigt fælt ved at lade mine unger færdes i trafikken ,, Skal også altid sikre mig min 13 årige søn nåëde til skole på sin cykel ... Men man er nød til at komme vidre . Kan jo ikke pakke dem ind i vat .

Anmeld

14. januar 2009

Loggidut

3 gangs mor skriver:

Min dejlige 16 årige datter er for første gang i dag kørt til skole på sin scooter . Hun har lige fået kørekortet på sin 16 års dag . Scooteren har hun selv købt og betalt for nogle af de penge hun arvede efter sin far da han døede i sommer . Slog sig selv i hjel på sin motor cykel . Jeg brød fuldstændig sammen af panik da hun forlod p pladsen og tuder stadig i skrivende stund . Jeg syntes ikke det var en god ide med det kørekort og den scooter , bange for der sker hende det samme som hendes far , men som hun selv siger .. Far ville være stolt over mig og man skal altså ikke blive bange for at leve .... Har hun ret ?????
Eller skulle jeg have holdt hende fra det `????

det der kender jeg kun alt for godt...og det er fandme nedtur...fyyyy...og tro mig det bliver med garanti endnu værere når vores dejlige unger får kørekort...ingen trøstende ord herfra, men kun en fortælling om at jeg er i samme båd!

Anmeld

14. januar 2009

Mca<3

Loggidut skriver:

det der kender jeg kun alt for godt...og det er fandme nedtur...fyyyy...og tro mig det bliver med garanti endnu værere når vores dejlige unger får kørekort...ingen trøstende ord herfra, men kun en fortælling om at jeg er i samme båd!

Lige præcis med min datter så jeg hellere at hun snart måtte køre bil . Det virker mere sikker .. Min søn hmm ,, jeg så ham helst gå for resten af livet Øv man ikke kan passe på dem for altid .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.