Virkelig underligt !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. august 2011

Magsen

Naomi har ikke i en 2 måneders tid nu ville falde i søvn alene.. dvs. mig eller ramon skulle sidde inde hos hende og KÆMPE med hende, da hun rejste sig op, pev osv.. idag er det så 3 dage siden min mor prøvede at lægge hende .. 

Min mor (er meget kristen) hun lagde hende ned i sengen med en flaske(som vi plejer at gøre) bad fader vor velsignede hende og gik så ud .. HUN FALDT I SØVN !!!!!!!!!! Intet besvær, what so ever !! natten efter, lagde hun hende igen på samme måde, da jeg var til volley træning .. igår lagde jeg hende så, og min mor sagde til mig at jeg skulle prøve at gøre på samme måde .. jeg tænkte bare MIG?? bede fader vor, det gør jeg ALDRIG .. meeen prøvede så OG det virkede.. Spændende at se om det også virker i aften, har lige lagt hende ....

shit jeg synes det er underligt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Pige2009

Jamen så er det vel blot at gøre det fremover

Anmeld

27. august 2011

Magsen

Baagøe skriver:

Jamen så er det vel blot at gøre det fremover

tjah, det virker i det mindste 

men hvordan pokker kan det da være  nåh, jaja, det finder jeg nok aldrig udaf :p 

Anmeld

27. august 2011

Maja_4000

Haha .. Hvor sjovt :b

Prøv at sige noget andet , men på samme måde .. Og se om hun så også falder i søvn ?

Anmeld

27. august 2011

Pige2009

Maggieh skriver:

tjah, det virker i det mindste 

men hvordan pokker kan det da være  nåh, jaja, det finder jeg nok aldrig udaf :p 

Bare nyd det

Anmeld

27. august 2011

JeNoVa

Tro kan flytte bjerge!

Men i min overbevisning er det nok nærmere din mors ro og tro på, at det ville virke, end Fader Vor i sig selv der fik hende til at falde i søvn.

Jeg ser det selv med min egen datter. Nogle gange tester hun mig eller hendes far. Det bedste resultat får vi, hvis vi lægger hende roligt til at sove og så ellers forlader værelset med bare et 'godnat'.

Anmeld

27. august 2011

Magsen

Maja_4000 skriver:

Haha .. Hvor sjovt :b

Prøv at sige noget andet , men på samme måde .. Og se om hun så også falder i søvn ?

TRO mig det har jeg !!!!! 

jeg har snakket stille og roligt til hende, jeg har læst bøger, jeg har sunget ... jaa alt tror jeg? 

Anmeld

27. august 2011

Magsen

JeNoVa skriver:

Tro kan flytte bjerge!

Men i min overbevisning er det nok nærmere din mors ro og tro på, at det ville virke, end Fader Vor i sig selv der fik hende til at falde i søvn.

Jeg ser det selv med min egen datter. Nogle gange tester hun mig eller hendes far. Det bedste resultat får vi, hvis vi lægger hende roligt til at sove og så ellers forlader værelset med bare et 'godnat'.

jamen jeg er ikke som sådan troende? :b og det virker også når jeg gør det 

arhmen, altså her har INTET virket ALT er prøvet, undtagen det der, som åbenbart virker hehe :b

Anmeld

27. august 2011

Magsen

Baagøe skriver:

Bare nyd det

helt sikkert 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.