Hun er en pestilens at give mad !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.405 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. august 2011

Maja_4000

Undskyld de mange debatter fra mig her på det sidste

Caroline sætter virkelig vores tålmodighed på prøve for tiden .. Især når hun skal have mad ! Hun spytter og puster ( med mad i munden selvfølgelig ) , kommer fingrene i munden , prøver at stille sig op i højstolen osv. 

Er det en fase ?! ( Please .. Sig ja ! :b ) Og er der noget vi kan gøre for at "opdrage" hende til at sidde pænt ? 
Hun er 8 måneder forresten ..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

aya-zia

Maja_4000 skriver:

Caroline sætter virkelig vores tålmodighed på prøve for tiden .. Især når hun skal have mad ! Hun spytter og puster ( med mad i munden selvfølgelig ) , kommer fingrene i munden , prøver at stille sig op i højstolen osv. 

Er det en fase ?! ( Please .. Sig ja ! :b ) Og er der noget vi kan gøre for at "opdrage" hende til at sidde pænt ? 

pyyyyyha det gjorte mine også...

jeg gav dem en bolle ellers sådan noget de kunne sidde og tykke i og så SNØD Jeg dem...

hver gang de åbnede munden for at spise bollen puttede jeg skeen ind istedet....

i starten kiggede de godt nok lidt sjovt.... men efter lidt tid blev det nemt at give dem mad igen...

har hjemme ved mig var det bare en fase

Anmeld

27. august 2011

Maja_4000

aya-zia skriver:

pyyyyyha det gjorte mine også...

jeg gav dem en bolle ellers sådan noget de kunne sidde og tykke i og så SNØD Jeg dem...

hver gang de åbnede munden for at spise bollen puttede jeg skeen ind istedet....

i starten kiggede de godt nok lidt sjovt.... men efter lidt tid blev det nemt at give dem mad igen...

har hjemme ved mig var det bare en fase

Jeg har prøvet at snyde hende .. Der var det godt nok legetøj hun sad med , men det kommer jo også i munden :b 

Men hun synes vidst bare jeg var viiildt irriterende

Anmeld

27. august 2011

aya-zia

Maja_4000 skriver:

Jeg har prøvet at snyde hende .. Der var det godt nok legetøj hun sad med , men det kommer jo også i munden :b 

Men hun synes vidst bare jeg var viiildt irriterende

hehe okay.... hmmmmm du har ik overvejet og la hende selv spise... mine var altså ik meget mere end 8 måneder da de selv fik lov at sidde med skeen.... selvfølgelig gav jeg dem også lidt mad men de fik faktsik en del ind selv...

mine kunne altså som 13 måneder selv stikke i deres rugbrøder og spise dem... ske var lidt svære men det kom hurtigt...

Anmeld

27. august 2011

Maja_4000

aya-zia skriver:

hehe okay.... hmmmmm du har ik overvejet og la hende selv spise... mine var altså ik meget mere end 8 måneder da de selv fik lov at sidde med skeen.... selvfølgelig gav jeg dem også lidt mad men de fik faktsik en del ind selv...

mine kunne altså som 13 måneder selv stikke i deres rugbrøder og spise dem... ske var lidt svære men det kom hurtigt...

Hun får næsten kun skemad .. Så tror det ville blive noget svineri Rugbrød spiser hun selv .. Eller hun får en "bjælke" at tygge på :b Men hun er ikke så glad for de der rugbrødsbidder endnu 

Anmeld

27. august 2011

Dansker I Holland

Maja_4000 skriver:

Haha sådan gør nikita osse og hun gør det stadigvæk hvis vi ikke giver hende sele på JA det er MEGA træls og frustrerende, men jeg ANER ikke om det er en fase, men det tror jeg det er..

Anmeld

27. august 2011

aya-zia

Maja_4000 skriver:

Hun får næsten kun skemad .. Så tror det ville blive noget svineri Rugbrød spiser hun selv .. Eller hun får en "bjælke" at tygge på :b Men hun er ikke så glad for de der rugbrødsbidder endnu 

det svinede også her... men det gjorte ik noget... mine piger blev mæt og det var det vigtigste....

og det virkede...

Anmeld

27. august 2011

morethanperfect

Maja_4000 skriver:

Det ER en fase .. Bare rolig , det skal nok gå over .. Man kan næsten ikke opdrage på sådan en lille én

Anmeld

27. august 2011

VIPpigen

Hehe. Lilje gør det samme, og har gjort det i over en måned. Jeg kan ikke hjælpe til det med at sidde ordentligt, men hun sidder mere roligt efter hun selv har fået lov til at tage feks rugbrødshapserne og putte i munden.

Det ligner L**T herhjemme når hun har spist, men hun hopper ikke når hun selv får lov. Dog er hun begyndt at når jeg ligger rugbrødhapsen, så banker hun i bordet nogen gange. Nogen gange rammer hun rugbrødet (der skal helst ikke være makrel på den dag) og andre gange rammer hun kun bordet, og kan bagefter tage rugbrødet.

Sådan ser hun ud når hun har spist

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. august 2011

Maja_4000

VIPpigen skriver:

Hehe. Lilje gør det samme, og har gjort det i over en måned. Jeg kan ikke hjælpe til det med at sidde ordentligt, men hun sidder mere roligt efter hun selv har fået lov til at tage feks rugbrødshapserne og putte i munden.

Det ligner L**T herhjemme når hun har spist, men hun hopper ikke når hun selv får lov. Dog er hun begyndt at når jeg ligger rugbrødhapsen, så banker hun i bordet nogen gange. Nogen gange rammer hun rugbrødet (der skal helst ikke være makrel på den dag) og andre gange rammer hun kun bordet, og kan bagefter tage rugbrødet.

Sådan ser hun ud når hun har spist

Haha .. Hvor er hun sød

Det med at banke i bordet gør Caroline også .. Og så er hun begyndt at slå ud efter skeen  Tja .. Det kunne være jeg skulle prøve at lade hende spise selv :b Gider bare ikke al den rengøring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.