anbefal en cykelanhænger/trailer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.703 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. august 2011

Troldemommi

hej min og min mand er ved at overveje at anskaffe os en cykelanhænger, men vi er meget i tvivl om hvilken en det skal være:-)

Hvilken en har du og hvor maget bruger du den?

Hvor bred er den? og kan den komme ind gennem indgangspartiet i din dagligvare butik ?

der skal være pænt med plads i den da vi også gerne vil kunne anbringe dagligverer i den samt pusletaske mm, ellers skal den bruges til at komme fra A til B :-)

Vi er klar over at det ikke er alle cykeltrailere der passer til ny fødte derfor skal der også være en babyindsats som kan være i traileren :-)

som i kan se er der en del krav til vognen, men håber på gode svar alligevel :-)

Monica 38+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Troldemommi

opper den lige engang :-)

Anmeld

27. august 2011

sarahb

Jeg er også på udkig.. Og sikke en jungle..
Jeg ved bar jeg ikk giver 3000 for en cykel anhænger.. Men fandt en fra sb-Trade tror jeg det var siden hed..

Anmeld

27. august 2011

Mi

Jeg har en winther dolphin og den er jeg super glad for.

Anmeld

27. august 2011

Mor til Frederic og Freya

hej min og min mand er ved at overveje at anskaffe os en cykelanhænger, men vi er meget i tvivl om hvilken en det skal være:-)

Hvor bred er den? og kan den komme ind gennem indgangspartiet i din dagligvare butik ?

der skal være pænt med plads i den da vi også gerne vil kunne anbringe dagligverer i den samt pusletaske mm, ellers skal den bruges til at komme fra A til B :-)

Vi er klar over at det ikke er alle cykeltrailere der passer til ny fødte derfor skal der også være en babyindsats som kan være i traileren :-)

som i kan se er der en del krav til vognen, men håber på gode svar alligevel :-)

Monica 38+2

vil til hver en tid anbefale dem fra abc kids

http://www.abckids.dk/

De  har helt  klart de bedste vogne og med baby indsats osv med til.

Lad dig ikke snyde af de billige vogne, ja de er billige men ikke mange tænker over at den lave pris er lig med ringere kvalitet hos barnet.

1. På de billige sidder sædet direkte på rammen, derved for de alle ujævnheder osv lige op i ryggen. På abc kids, er der fjedre - så børn/barn sidder mere behagelig og ikke får de stød gennem ryggen.

2. de er har polstred seler, så der ikke bare er små seler der holder dem.

3. du kan få baby indsats/hængekøje agtigt til abc kids.

4. du kan når barn bliver større få indsats som yder mere side bekyttelse.

5. de ligger bedst i test.

ved at da forbruger magasin tested dem lå whinter's nede i bunden sammen med de billlige, da den har lettere ved at vælte - da  den er så høj i opbygning. Mener også de fandt falater i deres plastik vindue, men ikke nok til at de kan forbydes på det danske marked, man andre har taget dem ud.

Anmeld

27. august 2011

chael

Monica P skriver:

Monica 38+2

Chariot corsaire. Sådan en har vi. Og den er til 2 børn. Der kan også komme en baby indsats i. Den har vi bare ikke.

Vores er til salg. Købt sidste sommer og det er meget lidt vi har brugt den. Den står virkelig flot.

Så hvis det har interesse, så skriv en privat besked til mig

Du kan også læse om den på abckids.com.

Det er den bedste på markedet inden for cykeltrailere

*Camilla 35+3

Anmeld

15. januar 2012

qp

sarahb skriver:

Jeg er også på udkig.. Og sikke en jungle..
Jeg ved bar jeg ikk giver 3000 for en cykel anhænger.. Men fandt en fra sb-Trade tror jeg det var siden hed..

Hej

Sidder lige og googler cykelanhængere osv... Ville lige høre hvordan den fra sb trade er?

Anmeld

15. januar 2012

dorthemus

Jeg har en Nordic Cab som jeg bruger hver dag. Den er nem at køre med, hægte af og på og kan gå i de fleste butikker fordi den ikke er så bred. Den er dig rummelig og der kan være to børn i den. Keg har kun et barn så hun sidder midt i. Der er polstrede seler i og ryglænet kan lægges helt ned...dog ikke når man kører, men praktisk når den bruges som klapvogn. Runa har dog flere gange sovet i den når vi har kørt langt. Der er desuden solafskærming i ruderne og myggenet. Der kan monteres et næsehjul på hvis den skal bruges som løbecykel og der kan desuden købes ski til...meget praktisk hvis vi får en streng vinter igenn Den koster 5000 kr og jeg har købt den i Urania Cykler på Gl. Kongevej i Kbh

Anmeld

15. januar 2012

sarahb

qp skriver:

Hej

Sidder lige og googler cykelanhængere osv... Ville lige høre hvordan den fra sb trade er?

Vi var vist lidt dovne og købte en ekstra bil i stedet.
Men nu har de fået plads i samme inst. Så nu skal vi ha købt en. Jeg køber den fra sb Trade. Den vejer ik så meget og vi cykler ikk vildt langt. Den er billig så hvis det ikke går med cyklen alligevel så er pegene ikke spildt SÅ meget igen.

Anmeld

15. januar 2012

qp

dorthemus skriver:

Jeg har en Nordic Cab som jeg bruger hver dag. Den er nem at køre med, hægte af og på og kan gå i de fleste butikker fordi den ikke er så bred. Den er dig rummelig og der kan være to børn i den. Keg har kun et barn så hun sidder midt i. Der er polstrede seler i og ryglænet kan lægges helt ned...dog ikke når man kører, men praktisk når den bruges som klapvogn. Runa har dog flere gange sovet i den når vi har kørt langt. Der er desuden solafskærming i ruderne og myggenet. Der kan monteres et næsehjul på hvis den skal bruges som løbecykel og der kan desuden købes ski til...meget praktisk hvis vi får en streng vinter igenn Den koster 5000 kr og jeg har købt den i Urania Cykler på Gl. Kongevej i Kbh

Tak for svar Uha det er alt for dyrt for mig, desværre ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.