Hejsa.
Min kæreste havde en meget lang dag på job i går - 15 timer fra tidlig morgen til sen aften. Jeg var alene hjemme med ungerne (3 stk) hvoraf den ene er syg og græd meget - hver gang jeg gik eller hun ikke hang på mine arme, brød sirenen ud!
Jeg gør lidt rent herhjemme, laver mad, sender de to større af sted til overnatning uden i byen og får puttet den lille. Jeg har selv kun natten forinden sovet meget lidt grundet den lille der har været meget vågen og øv, måske er det sneget sig op på en lur på 3 timer natten til i går. Nå men min kæreste ringer kl sent og spørger om det er ok at han tager en bajer med en kollega, jeg siger at det må han selv vurderer og lægger så røret på. 1 time senere kommer han hjem!!!! Kl. er nu 23!!! fortsætter sit "drikkeri" herhjemme hvilket resulterer i at han ikke høre lillepigen natten til i dag, så det var igen mig der var på! Jeg er udkørt og irritereret. Spørger min kæreste hvor mange øl han havde drukket og han siger han har drukket 2! Jeg modsvarer ved at sige at det jo ikke passer, for så havde han jo hørt den lille. Og han siger at han havde misforstået mig, troede jeg mente hvormange han havde drukket med sin kollega, men alt i alt havde han så drukket 4. Det skal lige her nævnes at vi har været ved at gå fra hinanden fordi øl/alkohol blev en alt for stor del af hans hverdag og med et bagland der selv lader alkoholen styrer deres dagligdag frygtede jeg for at det var ved at ske her, hvilket jeg aldrig ville kunne leve med. Han "stoppede" eller dvs han skær gevaldigt ned til at det måske blev e øl om lørdagen eller noget i den stil.
Jeg er bare SÅ sur! Hvorfor lyve om hvor mange øl han har drukket? Og hvorfor i alverden kan man tillade sig at komme så sent hjem når man ved hvordan det hele sejler herhjemme?!!!!
Er det mig der overreagerer?????? Tanken om at gå fra ham, strejfede mit hovedet i aftes og i morges..
Anmeld