Lorte fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. august 2011

Anonym trådstarter

jeg fylder 25 idag, og mig og min datter har begge roskildesyge.

min mand tog på arbejde kl 4 i nat, så jeg har passet min meget syge og kede datter hele dagen.. vi tog ud og handlede selvom vi begge var syge.. jeg stod og lavede mad til mig og børnene, og mens de så tv gjorde jeg rent i hele hytten og ordnede køkkenet.. så badede jeg alle børnene så de er klar til fest imorgen..

min mand kommer så hjem kl 20, og har ikke kommenteret det helt rene hjem, har ikke kommenteret maden og har snakket i tlf siden han kom hjem

jeg er bare så ked af det.. ´han snakker i tlf konstant når han kommer fra job.. og jeg har ordnet ALT herhjemme selvom jeg er syg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

-Sigrid-

Har ikke andet at sige end: ØV! :O
Øv for dig og din datter, øv at han ikke kommentere det, og især øv at det ramler sammen med den dag man skal hygges om
Men tillykke!

Anmeld

26. august 2011

Loa

Ej det vil jeg da sige til ham....

Det er da ikke i orden....

Han han ikke sagt tillykke eller noget??

Anmeld

26. august 2011

twinny

hvor er det bare øv....

Men stort tillykke med dagen....

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Ej det vil jeg da sige til ham....

Det er da ikke i orden....

Han han ikke sagt tillykke eller noget??

han sagde lige kort tillykke da han kom hjem.. men har 3 venner på besøg så har mere travlt med at hygge med sine venner

min datter ligger også og skriger helt vildt og nægter at sove..

jeg går i seng om lidt.. gider ikke mere idag...

Anmeld

26. august 2011

Den lykkelige

Ej hvor det gør mig ondt at høre..
Både at i er syge men også at han er sådan  Har han ikke sagt tillykke eller gjort noget lidt hyggelig for dig??
Håber du får en god dag imorgen så og at han lige gør lidt for dig nu..
God bedring!!

Anmeld

26. august 2011

bullerbassen

Anonym skriver:

jeg fylder 25 idag, og mig og min datter har begge roskildesyge.

min mand tog på arbejde kl 4 i nat, så jeg har passet min meget syge og kede datter hele dagen.. vi tog ud og handlede selvom vi begge var syge.. jeg stod og lavede mad til mig og børnene, og mens de så tv gjorde jeg rent i hele hytten og ordnede køkkenet.. så badede jeg alle børnene så de er klar til fest imorgen..

min mand kommer så hjem kl 20, og har ikke kommenteret det helt rene hjem, har ikke kommenteret maden og har snakket i tlf siden han kom hjem

jeg er bare så ked af det.. ´han snakker i tlf konstant når han kommer fra job.. og jeg har ordnet ALT herhjemme selvom jeg er syg.

Ejj øv da også  men STORT tillykke med fødselsdagen

Syntes du skulle have puttet dig i sengen sammen med din datter i stedet - Sikke da et overskud og have når du er syg..

Syntes godt din mand kunne hygge om dig - især fordi du har fødselsdag men også fordi du er skidtmas.

God bedring og fortsat god fødselsdag. ( en god dag idag har nemlig bryllupsdag )

Anmeld

26. august 2011

bullerbassen

Og en kæmpe smut under dynen .. og få slappet af

Anmeld

26. august 2011

Loa

Anonym skriver:

han sagde lige kort tillykke da han kom hjem.. men har 3 venner på besøg så har mere travlt med at hygge med sine venner

min datter ligger også og skriger helt vildt og nægter at sove..

jeg går i seng om lidt.. gider ikke mere idag...

ØV ØV ØV!!

Sådan noget må man altså godt påpege over for sin kæreste..... Det er altså en nederen prioritering og opførsel!!

Anmeld

26. august 2011

TineA

Øhhm, ja undskyld mig.. Men hvad bilder han sig ind? Bevares, at han ikke kommenterer på rengøringen - det er det mindste, men ikke en gang en lille hyggelig fødselsdagsaften UDEN hans venner? Han har da den mest oplagte mulighed for at forkæle dig når ungerne er lagt og du oveni købet er sløj - så kan han rigtig "passe" dig !! Arrogante ***^*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.