cykelstol.... hvilken??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. august 2011

lauras*mor*

Hey piger...

Min mand og jeg har snakket om at at han kan cykle med vores datter på cyklen (jeg cykler ikke selv)... Han vil helst ha en der er frontmonteret, da de så kan snakke på vejen om ting de ser og ikke mindst fordi at skulle uheldet være ude, føler han at han kan nå at gøre en aktiv forskel for vores datter så hun måske ikke kommer til skade...

Men hvilken en skal det være?? Min mand er ret høj, så tænker at den ikke skal ffylder sådan vildt meget.. så jeg har kigget lidt på det der klassiske sæde, men synes det virker ret usikkert... er det bare mig?? hvad har i andre af frontmonteret cykelstole til de små... Vi er klar over at det kun er til hun når 15 kg, men indtil videre vejer hun kun 11, så tror det varer et stykke tid inden hun når op på 15, da hun altid har taget utrolig langsomt på..

På forhånd tak for hjælpen...

-Gry

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Nettemor

hej

har ikke den store viden og dem der er front monteret. men syns der var en tråd den anden dag om at det vist ikke var tilladt længere men skal ikke kunne sige det med sikkerhed.

vi har en af dem man sætter bagpå. købte den her i babysam: http://www.babysam.dk/sikkerhedogbil/cykelstolem-m/bodyguardcykelstol-sort-8008577007325 
og er ganske godt tilfredse. Bassen nyder når vi er ude at cykle og jeg føler at han sidder godt og er godt beskyttet. samtidig er han helt tryg da han hele tiden kan se og mærke mig (han kanfinde på at kilde mig på ryggen når vi kører )

Anmeld

28. august 2011

Maja_4000

Vi har lige købt en Yepp .. Dog til bagpå .. Cykelhandleren frarådede den til foran , fordi den tit er i vejen når man skal træde rundt .. Især hvis man er høj / har lange ben .. Og min kæreste skulle jo også kunne køre med den

Anmeld

28. august 2011

Nessie

Vi har fået at vide, at de formonterede slet ikke er lovlige, så vi købte en til bagpå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.