dagplejemor i en alder af 61 år......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

Holbæktrunten

SussieThyssen skriver:

Det er der da overhovedet ikke noget i vejen med, så længe hun er rask og frisk..hun kan da være lige så dejlig en DP som en dejlig bedstemor..og så moden dame har uden tvivl tonsvis af erfaringer og en masse omsorg for børnene.
Så glæd du dig bare over at du højest tænkeligt får en solid DP, de rved hvad det handler om.

Min søns DP var 58 da han begyndte der, og hun var bare verdens bedste.

Det er ikke alder der afgør evnen, men sind og helbred.

Kærligst
Sussie

Tænker det samme... Ville faktisk foretrække en moden dame, fremfor en på et par og tyve....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Mor til L&S

Anonym skriver:

det lyder helt forkert det jeg skriver men det skal ikke forståes som noget nigativt

men er det ok at være dp som 61 årig ?

vi var til kontaktmøde idag med kommende dp mor. 61år og har 4 andre børn på alle snart 3 år.

jeg ved ikk helt om jeg er tryg ved hende ?

ps ved i om jeg kan få en ny dp mor eller vuggestue i mir område omkring samme dato som hun skal/skulle starte

Min mor er lige fyldt 61 og er en god dp mor som laver MEGET med børnene

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

Mor til Liva skriver:

Min mor er lige fyldt 61 og er en god dp mor som laver MEGET med børnene

hejsa

ej det er heller ikke nigativt mit indlæg , bestemt ikke.

jeg ville sikkert være i tvivl uanset hvem jeg var til kontakt med med fik nok bare et Chok at jeg kom ind til en på 61, gammelt hjem og gamle legesager men min lille hyggede sig

Anmeld

26. august 2011

Noneother

min søns DP er vidst nok 65, og hun er en super DP.  Hun skulle ha´været på pension for et år siden, men valgte at blive og det er helt fint med mig.

Hun har været DP i 23 år, og hun har bare det bedste tag på børnene. Hun er jo så osse stadig meget aktiv, leger med børnene, gi´r dem spændende mad og går lange ture med dem hver dag. 

Så det jeg vil frem til er at jeg ingen betænkeligheder ville have ved det. Jeg ville ikke bytte min DP for noget i verden.

Anmeld

26. august 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

hejsa

jeg ville sikkert være i tvivl uanset hvem jeg var til kontakt med med fik nok bare et Chok at jeg kom ind til en på 61, gammelt hjem og gamle legesager men min lille hyggede sig

Det er jo langt det vigtigste.

Anmeld

26. august 2011

twinboys

Anonym skriver:

hejsa

godt hun hyggede sig det er vel det vigtigste

Anmeld

26. august 2011

skønneunger

SussieThyssen skriver:

Det er der da overhovedet ikke noget i vejen med, så længe hun er rask og frisk..hun kan da være lige så dejlig en DP som en dejlig bedstemor..og så moden dame har uden tvivl tonsvis af erfaringer og en masse omsorg for børnene.
Så glæd du dig bare over at du højest tænkeligt får en solid DP, de rved hvad det handler om.

Min søns DP var 58 da han begyndte der, og hun var bare verdens bedste.

Det er ikke alder der afgør evnen, men sind og helbred.

Kærligst
Sussie

Helt enig.

Anmeld

26. august 2011

Vial

Jeg vil gå lidt mod strømmen og sige, at jeg faktisk også ville have nogle betænkeligheder.

Hvis man skal se hende som "bedstemor", så skal man sammenligne det med, at hun har max to børn under 3 år. En bedstemor passer sjældent to børn under 15 mdr og 3 børn mellem 15-24 mdr. Det er vilkårene i dagplejen og det kræver altså en del energi.

Noget som mange på 61 nok kan have, men hver dag i 48 timer om ugen!! Jeg tvivler.

Mine to små har lige gået i dagpleje. Synes ikke det var overskud jeg mødte. Noget så basalt som at få alt afføring og madrester væk, kan være svært, når synet ikke er, hvad det har været. Man er måske heller ikke lige så hurtig som sin 40 årige kollega.

Synes, at det er fint, at man kan vælge en så gammel dagpleje, men synes måske ikke, det er optimalt med en fuld nomering. Jeg havde ikke afleveret mit lille barn sådan et sted.

Anmeld

26. august 2011

L.J.L

Anonym skriver:

det lyder helt forkert det jeg skriver men det skal ikke forståes som noget nigativt

men er det ok at være dp som 61 årig ?

vi var til kontaktmøde idag med kommende dp mor. 61år og har 4 andre børn på alle snart 3 år.

jeg ved ikk helt om jeg er tryg ved hende ?

ps ved i om jeg kan få en ny dp mor eller vuggestue i mir område omkring samme dato som hun skal/skulle starte

Jeg ville være mere tryg ved en der havde 40 års erfaring, end ved en der havde 20 års erfaring, så ja selvfølgelig er det ok med en 61 årig dagplejemor

Min mor var selv vuggestuemedhjælper indtil den dag hun blev 65 år og gik på pension.

Anmeld

26. august 2011

Mathilde

Min datters tidligere dp-mor er 63år og hun er bare den bedste dp man kunne ønske sig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.