Hjælp, barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken barnevogn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.830 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. august 2011

Anonym trådstarter

Hej allesammen 

Hvilken barnevogn synes i er bedst? og i må meget gerne fortælle noget om den? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Alba

Virker til at holde bedre end Emj. er pænere end victory.

Anmeld

26. august 2011

banditten2011

Anonym skriver:

Hej allesammen 

Hvilken barnevogn synes i er bedst? og i må meget gerne fortælle noget om den? 

har selv valgt en emmaljunga big star surpreme med alm stel.. kan bedre lide det gammel dags..

syntes bestemt os emmaljunga laver de pæneste vogne men det er jo bar min mening

Anmeld

26. august 2011

helle85

jeg ville nok velje en odder da jeg har haft emmaljunga men den kan ikke holde til så meget. da jeg havde brugt den til 2 børn hang den en del og kurven er kun af stof så den kan heller ikke holde til så meget som en stål kurv.

Anmeld

26. august 2011

Maja_4000

Vi har en Odder Zip på X-dream stel .. Og vi eeelsker den !

Så den vil jeg helt sikkert anbefale !

Anmeld

26. august 2011

Polarpigen

Jeg står netop i den situation at jeg "snart" skal vælge barnevogn. 

Jeg har stemt Odder zip m. x dream stellet. Jeg skal starte med at sige at jeg ALTID har sagt at jeg ikke skulle have en Odder vogn og slet ikke til de priser, bare fordi det er en Odder. 

Nu har jeg efterhånden været ude mange gange med en veninde for at kigge på de forskellige vogne. Vi har en station car så umiddelbart gik jeg efter de to vogne med de stel der kunne klappes meget sammen, altså Odder's x drem og Emmaljungas uniQ stel. 

Jeg har dog kigget på andre vogne og kan da også give min mening om dem.

- Trille; Virker som en god vogn & robust vogn. På indersiden af kalechen er der søde figurer som barnet kan kigge på. Nem at klappe sammen og få hjulene af. 

- Emmaljunga m. alm stel; Synes virkelig at stellet er stift, og svært at klappe sammen. Altså de ting man skal hive op i for at klappe det sammen er stive. Klikker funktionen på hjulene fungerer ikke optimalt. Ellers nogen rigtig flotte vogne og nem klikkerfuntkion for at få barnevogns delen af. 

- Teutonia; Dejlig vogn m. svinghjul. Nem at komme rundt med. Absolut ikke lavet til andet end bykørsel da den fylder helt enormt sammenklappet. Ville være mit første valg hvis jeg ikke havde bil.

- Brio kompakt plus; Jeg har ikke så meget at sige om den vogn da den dumpede min test. Egentlig ikke rigtig noget kompakt over den vogn, og den virker enormt skrøbelig. 

.. Og så til de andre stel.

Emmaljunga m. uniQ stel; Rigtig flotte vogne. Mit første valg fra starten af var EJ da jeg synes det er de vogne med det flotteste design. UniQ stellet er ikke ligeså stift som det alm. stel MEN stadigvæk stift og svært at klappe sammen. Hjulene er nemme af få af og på. Nem klikker funktion til at få barnevognsdelen af - stort +. Punkterfrie hjul! Udover det virker de til at være robuste. Dejlig vogn at køre med, men lidt stivere og tungere i det end Odder. 

Odder m x dream stel; Virkelig nem at klappe sammen. Ingen problemer med at gøre det selv, både fra siden og foran. Hjulene er rigtig nemme at få af, og selve pinden til hjulet sidder på selve hjulet men ikke stellet- hvilket gør stellet lidt mindre. Brugervenligheden synes jeg bare generelt er i top hos Odder! Det hele er bare så ligetil. Kalechen kan også pilles af uden problemer og der er lommer til f.eks. babyalarm i kalchen. Vognen er desuden fuldt understøttet. 

Puh - sikke en lang smørre, håber det kan bruges!

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar 

Puha det er svært... 

Anmeld

26. august 2011

Clisolka

Jeg har stemt Emmaljunga Big star på Uniq stel 

Vi har en Trille Gigant herhjemme og er ikke videre imponeret over den. Joh, den er da sød med alle sælerne (vi har alt i sælerne, så det matcher), meeeeeen så robust vil jeg ikke kalde den. 

Kommer der en nr. 2, så bliver den udskiftet!! Forlæderet gik i stykker allerede efter 2 mrd. tror jeg, så jeg har syet det. Den er ikke så tung i det. Reflekserne på kalechen sidder heller ikke så godt mere som ny. Det er som om de bliver mere og mere slidt efterhånden som kalechen kommer op og ned 

Jeg kan lige nævne, at vi kun har haft den i 10 mrd. 

Anmeld

28. august 2011

Anonym trådstarter

Okay 

Anmeld

28. august 2011

Fru.Mäes <3

Jeg har stemt Emmaljunga Big star på Uniq stel - synes det er den BEDSTE barnevogn jeg nogensinde har kørt med.. Og har kørt med en del igennem tiden, INDEN jeg blev Mor

Jeg kan ikke sætte en finger på noget som helst  ELSKER stellet, da det ikke er så tungt og klodset som den almindelige.. Også er jeg bare STOR fan af den gode bremse der er på den - at man ikke skal løfte hele barnevognen med bare trykke ned og op.. FED opfindelse!!

KLART den bedste vogn efter min mening..

Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.