Lus???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.172 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. august 2011

nvm

Vi har været så heldige at ha fået de skide lus. Vi har været i behandling.men hvor længe blir det ved at klø??? Jeg Kan ikk finde flere lus i hverken mit eller min datters hår. Men det klør stadig som en sindsyg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

henh01

tror du ikke meget det er det psykiske i det?? Uh det begynder helt at klø i mit hår nu

Ellers er mit gæt at det stopper med at klø når alle æggene er væk

Anmeld

26. august 2011

Carl-Emil's mor

nvm skriver:

Vi har været så heldige at ha fået de skide lus. Vi har været i behandling.men hvor længe blir det ved at klø??? Jeg Kan ikk finde flere lus i hverken mit eller min datters hår. Men det klør stadig som en sindsyg

pas

Men var det mig ville jeg hver anden dag komme balsam i håret også tættekæmme det..

fordi æggene overlever de der lussekure og de er ret hurtige til at ligge nye æg :/

Anmeld

26. august 2011

SussieThyssen

nvm skriver:

I har højest tænkeligt en allergisk reaktion.
Du har efterbehandlet som man skal, ikke?? For ellers dukker de op igen.

Anyway..så prøv at lave en liter stærk kamillete og skyl håret godt  og massér hovedbunden godt igennem med kamillen.
Lad kamilleteen tørre i håret uden at skylle det ud.
Kamille har en helende effekt på en irritabel hovedbund og virker en lille smule bedøvende.
Brug det en gang om dagen så længe det klør og efter evt hårvask med sæbe.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. august 2011

Polkaprik

nvm skriver:

Hvad er I behandlet med?

Anmeld

26. august 2011

.....

Höör skriver:

pas

Men var det mig ville jeg hver anden dag komme balsam i håret også tættekæmme det..

fordi æggene overlever de der lussekure og de er ret hurtige til at ligge nye æg :/

Anmeld

26. august 2011

nvm

Polkaprik skriver:

Hvad er I behandlet med?

Det de anbefaler på apoteket. Noget der sidder i en time i håret

Anmeld

27. august 2011

Lone Jakobsen

jeg ville (som en anden skriver) putte godt med balsam i håret og kæmme håret hver eller hver anden dag, til i er sikre på at alt er væk.

balsam kan også virke lindrende for en kløende hårbund.

Anmeld

27. august 2011

Clisolka

Jeg havde det faktisk første gang som voksen for et par år siden. Vi kæmmede med olie - det er også godt for hårbunden 

Anmeld

28. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
nvm skriver:

Det de anbefaler på apoteket. Noget der sidder i en time i håret

Det er højst sandsynlig Hedrin som I har brugt. Husk I skal behandles igen efter 7 dage.

Vi har haft lus herhjemme en enkelt gang (7-9-13) og vi blev anbefalet, at sove med det i håret natten over.

De har lus nede i vs nu og jeg synes det klør alle steder i hovedbunden. Det er højst sandsynlig  psykisk, at du tænker over lusene og så klør det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.