Hæver voldsomt op efter myggestik??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.114 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. august 2011

MinNoah

Hej Piger

min søn blev stukket af en myg (ifølge dagplejemoren) i forgårs, stikket kom i panden. Først hævede det op til en bule og blev rødt, men til morges var hele hans ene øje hævet så meget op at han næsten ikke kunne kigge ud af det.,..

Moren panikkede lidt og ringede straks til lægen, som dog beroligede med at nogle reagerede sådan på myggestik, det ikke var farligt, og man skulle lade tiden arbejde før det forsvinder..

men øv min stakkels dreng Han er upåvirket udover han piller meget ved øjet.. Lægen sagde vi skulle kontakte hvis der kom feber eller det blev meget ømt og rødt.

Andre der har børn der reagerer så voldsomt på myggestik? Kan jo ikke lade være med at tænke om det er noget andet der har stukket ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

caceca

Halløjsa

Min pige på snart 10 år hæver også voldsomt på ved myggestik

Hvis hun får et på feks. hånden så er det med garanti at den svulmer op og bliver rød og varm.

Det plejer at lindre med kolde omslag

Anmeld

26. august 2011

Frejsmor

Jeg har en kusine der reagerer præcis sådan på myggestik.. Hun hæver fuldstændig vildt op af det.. Kan huske jeg har fået fortalt en historie fra hun var lille, hvor hun var blevet stukket af myg en 5-6 steder på benet og hendes ben var så hævet at hun måtte køres rundt i hendes klapvogn i flere uger efter..

Så ja det kan lade sig gøre at reagere så voldsomt på myggestik, desværre...

Anmeld

26. august 2011

MinNoah

Øv hvor træls Håber han vokser fra det...

Lyder voldsomt at hun skulle køres rundt, men kan lige forestille mig hvor "stivt" og ømt benet må være..

Skal snart hente vores søn fra DP, håber han har haft en fin dag alligevel

Anmeld

26. august 2011

Zafir

Idun reagerer så voldsomt på myggestik, at vi flere gange har haft hende til lægen pga myggestik. Der er intet forebyggende der virker, - vi har prøvet alt.

Så vi giver hende simpelthen allergipiller, når hun bliver stukket

Prøv det evt.

Anmeld

26. august 2011

SjeBets

min søn og jeg hæver også op når vi bliver stukket og myg elsker sønnike så han sover med myggenet.  jeg tager allergi piller mod det, og til ham når det er slemt har vi flydende claityl 

Anmeld

22. september 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
MinNoah skriver:

Hej Piger

min søn blev stukket af en myg (ifølge dagplejemoren) i forgårs, stikket kom i panden. Først hævede det op til en bule og blev rødt, men til morges var hele hans ene øje hævet så meget op at han næsten ikke kunne kigge ud af det.,..

Moren panikkede lidt og ringede straks til lægen, som dog beroligede med at nogle reagerede sådan på myggestik, det ikke var farligt, og man skulle lade tiden arbejde før det forsvinder..

men øv min stakkels dreng Han er upåvirket udover han piller meget ved øjet.. Lægen sagde vi skulle kontakte hvis der kom feber eller det blev meget ømt og rødt.

Andre der har børn der reagerer så voldsomt på myggestik? Kan jo ikke lade være med at tænke om det er noget andet der har stukket ham

Kender ikke nogen børn der lider af det... men jeg er selv en af de personer der ikke kan tåle myg...

hvis det er stort, rødt, hårdt og varmt... så bare rolig... det klør ikke, og det gør heller ikke ondt... det spænder kun lidt i huden...

kan anbefale af komme lidt after sun på, da det godt kan føles meget varmt.

Held og lykke med det lille myr...

Anmeld

22. september 2011

Gaia

Ja mig..jeg reagerer også voldsom ved nogle myggestik. Ikke alle ofte hvia jeg har fået stik nede ved noge vand, or de ofte er lidt mere giftige end de små i haven. Har haft jævet fod og hævet hånd og kæmpe bule i banden. Fik dem i forbindelse med min medvirken i et friluftateater der lå ne ved nogle voldgrav..så mums mums mygge havde et mekka.. Så tænker det afhænger af den myg man er stykket af.

Anmeld

22. september 2011

Malli

Jeg kunne slet heller ikke tåle myg som mit barn, min barn kan desværre heller ikke og hæver voldsomt op. Hun fik et stik lige ved øjet, og øjet hævede fuldstændig op og lukkede i! Prøv at se om du ikke kan få noget der hedder " Anti hestamin" Det slår hævelsen ned og er beregnet til myggestik, det hjælper så meget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.