Barnevægnssæde eller/og ståbræt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. august 2011

Mussen2

Vi venter nr. 2 til feb og til den tid er vores datter 2 år og 7 mdr.

Får vi brug for barnevognsæde og ståbræt? Hvad med en søskendeklapvogn? Eller andre ting, jeg ikke har tænkt på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

JulieE

Min søn var 2 år og 8 mdr da han blev storebror. Vi har aldrig haft hverken stå tæt eller sæde på barnevognen. Vi har altid gået meget med ham og inden lillesøster kom til begyndte vi at træne lidt med ham, så han kunne klare at gå til og fra vuggestuen ved siden af barnevognen

Anmeld

29. august 2011

Alexander&Lærke

Vi har et ståbræt til barnevognen, min søn er 4 og kan saktens selv gå, men ind mellem bliver han træt også er det er at vi ikke skal stå på gaden og skænder over om han kan gå eller ej, så når han bliver lidt træt så kommer han op og stå lidt. 

Din den første skal vel også snart i bh, min søn er meget træt når jeg henter ham fra bh, så der står han som regl på brættet efter at have knoklede og brændt en masser af krudt af dagen lang. Han går derned, men står hjem... Synets det er rart at have. Men måske et søskende sæde er mere gavligt hos jer da hun ikke er helt så gammel som min søn...

Anmeld

29. august 2011

Mussen2

Mette&Alexander skriver:

Vi har et ståbræt til barnevognen, min søn er 4 og kan saktens selv gå, men ind mellem bliver han træt også er det er at vi ikke skal stå på gaden og skænder over om han kan gå eller ej, så når han bliver lidt træt så kommer han op og stå lidt. 

Din den første skal vel også snart i bh, min søn er meget træt når jeg henter ham fra bh, så der står han som regl på brættet efter at have knoklede og brændt en masser af krudt af dagen lang. Han går derned, men står hjem... Synets det er rart at have. Men måske et søskende sæde er mere gavligt hos jer da hun ikke er helt så gammel som min søn...

Tusind tak for jeres svar. Tror der skal anskaffes et sæde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.