hvor stor var jeres barn forhold til jer selv som nyfødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Sjov tråd...
Jeg kender ikke målene på min dattesr far, men her så målene sådan ud:
Astrid: 3950 gr og 54 cm.
Mig: 3950 gr og 55 cm

(men centimeterne er et spørgsmål om hvor meget de hiver i benene, fortalte jordemoderen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

H+S Skjolgborg.

altså jeg har ikke selv børn men tænker meget over hvor stor børn man får om man kan gå lidt efter hvor lille/stor man selv var

min kæreste´s familie får børn på over 4kg og ca 53 lang

min kæreste nyfødt 4900g 54cm

mig 2810g og 47cm

altså har i fået børn ca ud fra hvor stor i selv var?

håber i forstår mit spørgsmål

Nej meget langt fra jeg veje 2400 og 48 cm. Jeg blev født på 37+0.

Min stor søn/benjamin veje 2920 og 50 cm og født på 38+1. Hans far veje 6000 g og 59 cm og taget hved k.

Mit 2 barn/Victoria vejer 3150 og 50 cm og født på 40+1/40+3 40+1 er efter scanningerne og 40+3 er efter sidste 1 mens dato. hendes far veje 3700 nået og 54 cm mener jeg hans mor har fortalt mig.

Mit barn nummer 3 / Tobias kom så ud selvom de sagde max 3200 kg men han veje skam 4160 og ca 54 cm. hans far veje hved ikke hvad han veje men nået med 3000-3700 mener jeg hans mor har fortal os.

Jeg tro bare barne tager det på de tager på ikke udfra mor far,bedsteforældre.

Henriette

Anmeld

26. august 2011

H+S Skjolgborg.

LouiseVous skriver:

Sjov tråd...
Jeg kender ikke målene på min dattesr far, men her så målene sådan ud:
Astrid: 3950 gr og 54 cm.
Mig: 3950 gr og 55 cm

(men centimeterne er et spørgsmål om hvor meget de hiver i benene, fortalte jordemoderen)

Ja menlig meget andpå hvor meget de hiver i benen + om de lige har stukke barne. Fordi Tobias var lige bleve stukke 5 min tiderliger også bleve han mål og veje og hun sagde 50 cm men dagen efter var han 54 hmm *SS*. og en uge efter 56 cm så alle sagde han var nok de 54 hved fødselen.

Henriette

Anmeld

27. august 2011

ønskerbaby

der er nogen børn der er tæt på deres forældres fødsel vægt men sjovt og se så meget forskel der os er

tak for jeres svar

Anmeld

27. august 2011

4kløver

Jeg selv lå på 4000 og mine har ligget på 2600.3500.3050.2778.

Anmeld

27. august 2011

B&J

Min kæreste vejede 3100g og kom 14dage før.

jeg vejede 2950g og kom lige til tiden

Vores søn vejede 2810g og kom 9 dage før tid

Anmeld

27. august 2011

dorthemus

Jeg vejede 3240 g og var 50 cm og blev født 3 uger før termin. Min datter vejede 3485 g og var 50 cm oh blev født fire dage over termin

Anmeld

27. august 2011

Mamalou

Min kæreste og jeg lå begge omkring 3300 g ved fødslen og vores søn vejede knapt 4200 g og 53 cm til alles store overraskelse, da hverken min kæreste eller jeg er specielt store. Han blev skønnet til 3400 g samme dag han blev født. Det resulterede også i at jeg fik en tredjegradsbristning for jeg var ikke bygget til at føde så stort et barn. Min mor har født fire børn og vi har alle lagt omkring 3,5 kg. Det skal siges at min mor røg under alle graviditeter, ligesom min svigermor også røg under hendes, så dette kan jo selvfølgelig også have en indvirkning.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. august 2011

Mamalou

Mamalou skriver:

Min kæreste og jeg lå begge omkring 3300 g ved fødslen og vores søn vejede knapt 4200 g og 53 cm til alles store overraskelse, da hverken min kæreste eller jeg er specielt store. Han blev skønnet til 3400 g samme dag han blev født. Det resulterede også i at jeg fik en tredjegradsbristning for jeg var ikke bygget til at føde så stort et barn. Min mor har født fire børn og vi har alle lagt omkring 3,5 kg. Det skal siges at min mor røg under alle graviditeter, ligesom min svigermor også røg under hendes, så dette kan jo selvfølgelig også have en indvirkning.

Gud hvor mystisk... Aner ikke hvorfor der kom et billede med af Villads??? Skriver fra min iPhone, ved ikke om jeg har lavet noget jeg ikke skulle - højest sandsynligt - men nu kan du da se ham som ganske ny. Ville nok ha valgt et andet billede hvis jeg bar klar over at min søn skulle vises frem.

Anmeld

27. august 2011

ønskerbaby

Mamalou skriver:

gør ikke noget billedet kom med smuk dreng man kan godt se han er lidt stor men ikke meget vil nok selv have sagt de 3500

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.