Shop ikke hos www.paradisvej.com

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.409 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. januar 2009

lonemus

Jeg havde bestilt 2 bluser i lørdags, men intet hørt. Jeg skriver til butikken i dag, hvornår jeg kan forvente de kommer. Ejeren svarer tilbage, at jeg jo nok kunne forstå hun havde travlt, men når jeg nu var så ivrig, jamen så kunne hun da godt afsende dem i morgen. Hun var bare så flabet!

Det endte med jeg annullerede ordren, for sådan et sted gider jeg absolut ikke lægge mine penge.

Så til jer andre, hvis I vil have god service, så skal I ikke handle i den butik!

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2009

Mikkelmusen

Hvor trist at det skal være sådan nogle steder.

Jeg måtte lige tjekke siden, og fandt det her på forsiden:

» Lynhurtig levering
» Porto fra 5,50 kr. (max. 39 kr.)
» Gebyrfri handel med dankort
» Kundeservice med smil

ha ha lynhurtig levering... og kundeservice med et smil.. ja mon ikke de skal redigere lidt i det?

Anmeld

13. januar 2009

lonemus

Mikkelmusen skriver:

Hvor trist at det skal være sådan nogle steder.

Jeg måtte lige tjekke siden, og fandt det her på forsiden:

» Lynhurtig levering
» Porto fra 5,50 kr. (max. 39 kr.)
» Gebyrfri handel med dankort
» Kundeservice med smil

ha ha lynhurtig levering... og kundeservice med et smil.. ja mon ikke de skal redigere lidt i det?

Der var sgu ikke meget smil over den butik.....jeg var virkelig kun til besvær for hende.....!!!

Lone

Anmeld

13. januar 2009

Muffinmus

Hmm.. jeg har før fået derfra uden problemer overhovedet...Men du er godt nok heller ikke særlig tålmodig....
Du bestilte lørdag, dvs hun sikkert ser alle lørdagens ordrer mandag og skal så finde tøj frem og pakke osv..... Du skriver allerede 1 dag efter det om hvornår du får dine varer.....Normalt er levering i den hurtige ende altså 1-3 dage
Så ja, gu var hun flabet, men du var dælme også meget utålmodig. Men nej, man kan godt blive mobset over at få et muggent svar fra nogle der skal være kundemindede

Anmeld

13. januar 2009

jolu

Synes også det er meget optimistisk i en udsalgstid at forvente varerne så hurtigt.

Jeg kan ikke se nogen grund til ikke at handle hos Paradisvej.

Anmeld

14. januar 2009

tumle81

Jeg har handlet der flere gange, og er meget fint tilfreds med servicen. Har dog ikke bestilt noget, kun været i selve butikken..
Knus Kathrina

Anmeld

15. januar 2009

fam.4xc

lonemus skriver:

Jeg havde bestilt 2 bluser i lørdags, men intet hørt. Jeg skriver til butikken i dag, hvornår jeg kan forvente de kommer. Ejeren svarer tilbage, at jeg jo nok kunne forstå hun havde travlt, men når jeg nu var så ivrig, jamen så kunne hun da godt afsende dem i morgen. Hun var bare så flabet!

Det endte med jeg annullerede ordren, for sådan et sted gider jeg absolut ikke lægge mine penge.

Så til jer andre, hvis I vil have god service, så skal I ikke handle i den butik!

Lone

Hej Lone.

Jeg tror du har været meget uheldig med dit besøg på hjemmesiden...
Desværre må man sige.... og damen der har nok haft en dårlig dag, måske haft mens og ik ku ha sex med manden eller hvad ved jeg...

Men Anyway... jeg blev jo nysgerrig og lurede tilbuddene igennem mens Caroline sad sløj med ved siden af og så med... og forelskede sig i en kjole med skildpadder på... den måtte hun jo eje, så hun ku blive hurtig frisk
Jeg bestilte kjolerne... lillesøs sku jo ik snydes... i går kl 13 og havde dem idag kl 12 - så du har sgu været godt uheldig...

Men du - ellers chek også lige styledeluxe.dk tilbudsvarer - py ha farligt

Kh Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.