David 8 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.115 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. august 2011

businesstigger

Så blev David 8 mdr i denne uge. Det er svært at fatte at det allerede er 8 mdr siden. Synes bare tiden er gået hurtigt!

Han bliver så stor! Han er lidt af en charmør og meget ivrig for at lære nye ting. Han møffer sig rundt og kommer op på alle 4. Derudover er han som det nyeste begyndt at rejse sig op. Han har ikke helt kontrol over det og får nogle knops ind i mellem når han så falder men det tager ikke modet fra ham.

Storebroderen startede i vuggestue en uge før han blev 8 mdr. Den gang syntes jeg at både han og jeg var klar til det. Det er jeg bare slet ikke nu. Og tænker heller ikke David er.

Han har 4 tænder - fortænderne i over og undermund. Er som regel glad for mad. Han er ikke altid meget for at sove, men er stadig lidt bedre en storebroderen til det.

Han er 74 cm lang og vejer 10 kg.

I skal ikke snydes for billeder. I starten af mnd. var vi til fotografen:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Mettemus

Hvor er han bare en lille lækkermås! Er vild med billedet med savlklatten på vej mod gulvet

Dejligt at det går godt! Her hjemme sover vi heller ikke så godt om dagen, men så længe det er ok om natten, går det nok.

Nej vuggestue? Puha, vi er heller ikke klar. Overvejer ligenu at skubbe det helt til 1/1. Hvornår skal David starte?

Anmeld

26. august 2011

LinLin

Dejlige billeder

- og skønt navn! (min ældste hedder også David)

Anmeld

26. august 2011

DK

Først: VILDT gode billeder! Han er bare lækker! Og så sej med hele 4 tænder! Jeg er helt med på det med vuggestuestart. Kirstine startede også som 7 mdr og der var både jeg og Kirstine klar. Men Richard? Næ næ... mit lille pus er da sleeet ikke klar, og heller ikke jeg. Så jeg har udskudt start fra 1.8 til 1.10. Og allerede nu kan jeg mærke at til 1.10 er jeg (mere) klar. Jeg er GLAD for at han ikke skulle afsted 1.8. HÆSLIGT. Underligt at det sådan skifter fra 1. til 2. graviditet

Men altså: totalt lækker familie! Og gode billeder

Anmeld

26. august 2011

businesstigger

Mettemus skriver:

Hvor er han bare en lille lækkermås! Er vild med billedet med savlklatten på vej mod gulvet

Dejligt at det går godt! Her hjemme sover vi heller ikke så godt om dagen, men så længe det er ok om natten, går det nok.

Nej vuggestue? Puha, vi er heller ikke klar. Overvejer ligenu at skubbe det helt til 1/1. Hvornår skal David starte?

Jeg kan også godt lide savle billedet

David er faktisk begyndt at sove dårligere om natten også. Håber det bare er en fase for det er kun mor der dur. Far kan slet ikke bruges.

I Kbh Kommune er der desværre lange ventetider på en plads. Vi havde sat behovsdatoen til 1.9. men får nok ikke plads før i det nye år. Min barsel slutter 10.11. så må tage noget ferie og se hvad vi ellers kan gøre.

Anmeld

26. august 2011

businesstigger

DAs mor skriver:

Dejlige billeder

- og skønt navn! (min ældste hedder også David)

Tak! Vi er også rigtig glade for navnet.

Anmeld

26. august 2011

businesstigger

DK skriver:

Først: VILDT gode billeder! Han er bare lækker! Og så sej med hele 4 tænder! Jeg er helt med på det med vuggestuestart. Kirstine startede også som 7 mdr og der var både jeg og Kirstine klar. Men Richard? Næ næ... mit lille pus er da sleeet ikke klar, og heller ikke jeg. Så jeg har udskudt start fra 1.8 til 1.10. Og allerede nu kan jeg mærke at til 1.10 er jeg (mere) klar. Jeg er GLAD for at han ikke skulle afsted 1.8. HÆSLIGT. Underligt at det sådan skifter fra 1. til 2. graviditet

Men altså: totalt lækker familie! Og gode billeder

Det er spøjst at der kan være så stor forskel på følelsen af om de og man selv er klar eller ej. Vi har ikke fået plads i vuggestuen i nu. Må nok ud i noget privat pasning inden vi får plads samme sted som storebroderen går.

Tak! Vi er også rigtig glade for dem!

Anmeld

27. august 2011

Sofia

SUPER SKØNNE BILLEDER!

Anmeld

27. august 2011

businesstigger

Sofia skriver:

SUPER SKØNNE BILLEDER!

Tusind tak!

Anmeld

27. august 2011

Nessie

Skønne billeder, hvor er det nogle søde unger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.