Morsyg :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. august 2011

Maja_4000

Ja .. Vi må nok erkende efterhånden at Caroline er blevet rimelig morsyg ..
Min kæreste har laaange arbejdsdage , og arbejder også weekends .. Så som regel giver han hende kun aftensmad og børster hendes tænder .. Og bader hende , de dage hun skal det .. Og ellers er det mig der er alene med hende hele dagen .. Så jeg synes ikke det er underligt , at "mor er bedst" .. Men det er MEGET frustrerende for min kæreste !
Igår blev det for meget , så jeg bad ham gå en tur for at køle af .. Ligeså snart han var gået ud af døren og jeg overtog , faldt hun i søvn :/ Han kan ikke ligge hende længere .. Det er kun mig !  Det duer jo ikke .. Vil da også have lov at tage i biografen med veninder og sådan , uden at jeg SKAL være hjemme , når hun skal i seng .. 

Please , kom med jeres gode råd og erfarringer !  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

serinasmor

Maja_4000 skriver:

Min kæreste har laaange arbejdsdage , og arbejder også weekends .. Så som regel giver han hende kun aftensmad og børster hendes tænder .. Og bader hende , de dage hun skal det .. Og ellers er det mig der er alene med hende hele dagen .. Så jeg synes ikke det er underligt , at "mor er bedst" .. Men det er MEGET frustrerende for min kæreste !
Igår blev det for meget , så jeg bad ham gå en tur for at køle af .. Ligeså snart han var gået ud af døren og jeg overtog , faldt hun i søvn :/ Han kan ikke ligge hende længere .. Det er kun mig !  Det duer jo ikke .. Vil da også have lov at tage i biografen med veninder og sådan , uden at jeg SKAL være hjemme , når hun skal i seng .. 

..

har i prøvet at det i stedet er dig der går en tur .. så det kun er far der er hjemme ...

far dur som regel når mor ikke er hjemme

her i huset skifter det lidt rundt ... men den der er alene med hende om aftenen (de 2 dage om ugen det sker) kan sagtens putte hende uden de store problemer .. og det er ligemeget om hun er mors eller fars pige i perioden

Anmeld

26. august 2011

Moster Lagkage

Maja_4000 skriver:

jeg tænker også du skal lade ham gøre det, selvom hun bliver sur og gal, han skal nok være der. og hvis hun først finder ud af at bare man pyller så kommer mor, så har man balladen. men jeg tror også du skal hoppe i baggrunden når det er fars tur til at putte. og det er svært når man ved at det går nemmere hvis man gør det selv, men så har du bare snart heller ingen frihed

Anmeld

26. august 2011

henh01

Hej

Min kæreste arb også meget ogvores den lille på 9 mdr er også meget glad for mig. Her er det blevet en rutine at han giver natflaske og putter så de lige har lidt hygge tid

Ellers prøv at gå og lade hende være alene med far eller mormor eller hvem det nu kan være så huns er at du kommer igen

Anmeld

26. august 2011

Maja_4000

serinasmor skriver:

..

har i prøvet at det i stedet er dig der går en tur .. så det kun er far der er hjemme ...

far dur som regel når mor ikke er hjemme

her i huset skifter det lidt rundt ... men den der er alene med hende om aftenen (de 2 dage om ugen det sker) kan sagtens putte hende uden de store problemer .. og det er ligemeget om hun er mors eller fars pige i perioden

Det har vi ikke prøvet .. Er bange for at han bare lader hende græde sig i søvn 

Jeg var i biografen for en måneds tid siden , da jeg kom ud havde jeg fået en sms om at hun havde grædt siden jeg var gået og først lige var faldet i søvn  Det er kun mig som duer .. Også selvom jeg ikke er der :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.