Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg trænger i den grad til en ny gardarobe så vis mig alt jeres tøj i str. L som i gerne vil sælge til en rimelig pris.
Alt skal være i god stand gidder ikke noget der er forvasket, pletter eller lign.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er da en fantastisk ide... mangler selv en masse... (kan stadig ikke være i alt mit gamle efter vi fik Liam, men det snakker vi ikke om shh)
Så hvis der er nogen der har noget i ca en str større så er jeg frisk
roenlund skriver: Det er da en fantastisk ide... mangler selv en masse... (kan stadig ikke være i alt mit gamle efter vi fik Liam, men det snakker vi ikke om shh) Så hvis der er nogen der har noget i ca en str større så er jeg frisk
Jeg er endelige laaaangt om længe gået en str. ned så jeg har måske noget - skal lige finde det frem så sender jeg lidt billeder en af de nærmeste dage!
lisbeth2910 skriver: Jeg trænger i den grad til en ny gardarobe så vis mig alt jeres tøj i str. L som i gerne vil sælge til en rimelig pris. Alt skal være i god stand gidder ikke noget der er forvasket, pletter eller lign.
se min annonce om tøj til mor
Jeg har en annonce med kjoler og en annonce med bukser
http://miniministeren.blogspot.com/
ps kan også sy nederdele på bestilling
rimor skriver: se min annonce om tøj til mor
Kan du smide et link for synes ikke jeg kan finde den
numsefisk skriver: Jeg har en annonce med kjoler og en annonce med bukser
Bukserne er alt for lange og kjolerne var desværre ikke lige mig, men 1000 tak for kigget:-)
lisbeth2910 skriver: Kan du smide et link for synes ikke jeg kan finde den
hvordan laver jeg et link fra min annonce?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128