Vuggestuestart (Update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. august 2011

MorDk

Victor startede i vuggestue 12.08.11.

Desværre blev han ramt af sygdom så det har været en lidt hård start! Han har prøvet at sove der 2 gange nu og så har jeg hentede ham kort efter han er vågnet. Jeg synes det går meget godt men GUD hvor er det svært at aflevere ham!!! Han har 2 dage i træk GRÆDT/HULKET når jeg er gået. Det gør bare ondt i mit hjerte Puha! Men han har haft det ok... men har kastet sig i armene på mig når jeg kom og hentede ham!! Jeg synes virkelig det er hårdt det her indkørings-halløj! 

Hvordan har I haft det / eller har I det med det hele?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

sarahb

min søn tog det at komme i dagpleje rigtig flot...
Men min yngste starter næste mandag og jeg frygter for det. Han er så meget mor glad og bliver så ked over ved andre, og han græder normalt ALDRIG. Så jeg håber dælme ikke den bliver helt gal.. Han er meget modsat min ældste.. Han er meget udadvendt og elsker nye ting osv. Men de lille er så betænksom og stille og virker sådan meget mild i sit sind.. Kan næsten ikke bære han skal være ked, for han er bare så fandens nutted!!!

Anmeld

25. august 2011

MorDk

Det er virkelig frygtelig at se sit barn hulke på den måde...

Min Basse har et rigtig stort temp. og kan virkelig blive hys. Men her hulker han og med tårer og det hele.... Såååååå trist at se. Men håber virkelig han bliver super glad for vuggestuen med tiden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.