Æblegrød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. august 2011

MLT

Jeg har tænkt på, at lave æblegrød af de æbler, som vi har ude i haven.. Dog er kerne stadig hvide, og æblerne er en smule sure. Er det en dum idé at lave sin grød af dem? Jeg tænker bare, at hvis der kommer nok sukker og vanilie i, så kommer det da ikke til at smage så surt igen  Håber at nogle af jer, kan hjælpe ...

I må også meget gerne smide jeres opskrift ind på æblegrød!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Camillakn

EmmaJosephine skriver:

Jeg har tænkt på, at lave æblegrød af de æbler, som vi har ude i haven.. Dog er kerne stadig hvide, og æblerne er en smule sure. Er det en dum idé at lave sin grød af dem? Jeg tænker bare, at hvis der kommer nok sukker og vanilie i, så kommer det da ikke til at smage så surt igen  Håber at nogle af jer, kan hjælpe ...

I må også meget gerne smide jeres opskrift ind på æblegrød!  

Syntes sagtens du kan lave det af dem, og brug en rigtig vanilje stang og så kom stangen i den giver nemlig os rigtig meget smag selv om kernerne er taget ud

Men du smager bare til med sukker

Anmeld

25. august 2011

Camillakn

Bom bom husk at stangen skal fjernes igen.. 

Anmeld

25. august 2011

MLT

Camillakn skriver:

Syntes sagtens du kan lave det af dem, og brug en rigtig vanilje stang og så kom stangen i den giver nemlig os rigtig meget smag selv om kernerne er taget ud

Men du smager bare til med sukker

Tak for svar 
Jeg kom en hel vanilie stang i, og kogte den med æblerne. Derefter tog jeg kernerne ud, og kom det ned til dem - den smager super godt!

Anmeld

25. august 2011

Camillakn

EmmaJosephine skriver:

Tak for svar 
Jeg kom en hel vanilie stang i, og kogte den med æblerne. Derefter tog jeg kernerne ud, og kom det ned til dem - den smager super godt!

Heh, nemmerlig

Og skønt at du fik lavet grøden.. Der er nu ik noget som når man lige selv laver sådan noget, man føler sig sq så hjemmemor hygge agtig syntes jeg

Anmeld

25. august 2011

MLT

Camillakn skriver:

Heh, nemmerlig

Og skønt at du fik lavet grøden.. Der er nu ik noget som når man lige selv laver sådan noget, man føler sig sq så hjemmemor hygge agtig syntes jeg

Ja, det er så hyggeligt, og så smager det jo rigtig sommeragtig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.