Flyverdragt vs to-delt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.331 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. august 2011

Anne85

Er i fuld krig med at få styr på hvad der skal købes af tøj her til vinteren (ja jeg ved jo af erfaring at man skal være ude allerede nu hvis man vil have lidt at vælge imellem )

Men bliver nu pludselig i tvivl... min datter på 1 skal selvfølgelig have en flyverdragt... men hvad med min søn på 4?? Er de ved at være så store i den alder at det er bedre med skibukser og en jakke?? Hvad gør I andre/ eller gjorde dengang jeres børn var omkring de 4 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

ekzunz

Min søn er nu 6 1/2 og har indtil videre kun haft flyverdragter - og det har jeg også købt til ham i år.

Man kan sige at i børnehaven er der jo voksne som sørger for at han får tøj nok på, så der tror jeg det er en smagssag hvad man vælger, men min søn går i SFO og der er ingen hjælp eller opsyn med påklædningen, så han ville glemme skibukserne hvert frikvarter fordi det bare skal gå hurtigt i den alder

Anmeld

25. august 2011

Carl-Emil's mor

Anne85 skriver:

Er i fuld krig med at få styr på hvad der skal købes af tøj her til vinteren (ja jeg ved jo af erfaring at man skal være ude allerede nu hvis man vil have lidt at vælge imellem )

Men bliver nu pludselig i tvivl... min datter på 1 skal selvfølgelig have en flyverdragt... men hvad med min søn på 4?? Er de ved at være så store i den alder at det er bedre med skibukser og en jakke?? Hvad gør I andre/ eller gjorde dengang jeres børn var omkring de 4 år

skriver lige en lille kommentar selvom jeg ikke har børn i den alder

men man er for mig at se ALDRIG for gammel til en flyverdragt! Jeg bruger det selv om vinteren hos hestene fordi det er så meget rare at have på, man risikere ikke at der kommer en bar plet på maven eller ryg hvis man bukker sig og man kan nemmere bevæge sig i en flyverdragt synes jeg

Anmeld

25. august 2011

Anne85

I har garanteret ret. Synes bare nogle gange en flyverdragt kan være lidt klodset at bevæge sig rundt i - synes på en eller anden man har mere bevægelses frihed i det andet. Og så skal vi alligevel ud og investere i en vinterjakke ved siden af. Hmm.... det blir nok flyverdragt igen i år

Anmeld

26. august 2011

janne1986

Min datter er 3½ år og noget af en tumling, hun mosler rundt og er Altid udenfor på legepladsen....

Og hun har fået flyverdragt, ville næsten tro hun ville skille på midten og få sne ind?

Anmeld

26. august 2011

SjeBets

jeg har brugt todelt dragter til mine unger siden de var to, men det er jo en smags sag, jeg er bare ikke vild med flyverdragter som en anden skriver jeg synes den er lidt bevægelsels hæmmende .. 

Anmeld

26. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka fylder 4 år til oktober og er en rigitig bulder-basse, og jeg har lige købt flyverdragt il ham. Jeg tænker, at han vil skille på midten og få sne indenbords og så synes jeg måske også at der er en større frihed i en flyverdragt.

Jeg har desuden købt en vinterjakke til når vi bare lige skal frem og tilbage

Anmeld

26. august 2011

henh01

Hejsa.

Min datter havde sin sidste flyverdragt sidste år hvor hun var 6 år.. Det er klart det smarteste i inst hvor de er ude meget. En flyverdragt sikre at barnet ikke bliver kold på maven.

Hun er 7 år nu og har fået et 2 delt i år. Men hvor jakken er lang. Synes hun er for stor til flyverdragter, synes de er grimme for at være ærlig

Den lille på 9 mdr har en flyverdragt og vil have det de næste 5 år frem

Anmeld

26. august 2011

LinLin

Anne85 skriver:

David bliver 5 i næste uge - han får en flyverdragt igen i år! (har faktisk allerede købt den ) Synes det er det bedste, så længe de gider have den på; man er sikker på de ikke får træk på maven eller der kommer sne ind der...

Tænker næste år hvor han (forhåbetligt) går i skole er det tid til  to-delt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.