Sfo - hjælp...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg er i den situation, jeg går sygemeldt. Det koster 1400 kr om mdr.

Er det synd jeg tager mit barn mitbbarn ud af SFO´en?

Jeg kører ham i skole til kl. 8.00 og min. 3 gange om ugen henter jeg ham alligevel når han har fri kl. 13.30. De to gange om ugen han kommer i SFO er bare for at bruge pladsen, da vi har den. Men, synes bare 1400 om mdr, for noget vi egentlig ikke har behov for? og ham har tit venner og veninder med hjemme og er tit ude ved dem, og de er jo også sammen i skolen.

Han elsker og være hjemme og bage og være kreativ og lege vildt udenfor sammen med mig eller min mand. Giver jeg ham en mulighed om morgenen om han vil i SFO eller hjem, vil han bare gerne hjem og hygge.

Er det synd???

Jeg kan jo altid "bare" melde ham ind igen.

HJÆLP.. Kom med jeres meninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Anonym trådstarter

Ingen????

Anmeld

25. august 2011

Lone Jakobsen

nej jeg synes ikke det er synd. du beskriver en glad og veltilpas dreng med gode venner og masser af mulighed for leg og udfoldelse. så jeg synes sagtens du kan tage ham ud.

da jeg gik sygemeldt og senere på barsel, fik min ældste søn samme valg. men han kan rigtigt godt li de muligheder der er for leg og computerspil i sfo. så han ville gerne fortsætte.

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

nej jeg synes ikke det er synd. du beskriver en glad og veltilpas dreng med gode venner og masser af mulighed for leg og udfoldelse. så jeg synes sagtens du kan tage ham ud.

da jeg gik sygemeldt og senere på barsel, fik min ældste søn samme valg. men han kan rigtigt godt li de muligheder der er for leg og computerspil i sfo. så han ville gerne fortsætte.

han er glad og veltilpas, er bare bange for han går "glip" af noget...

Anmeld

25. august 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

han er glad og veltilpas, er bare bange for han går "glip" af noget...

ja det kan jeg godt forstå. det var også det jeg selv frygtede.

men så må du lave masser af legeaftaler for ham. måske kontakte nogle forældre og høre om du må tage deres børn med hjem fra skole en dag. så de leger lidt hos jer i stedet for i sfo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.