æggene er vokset.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. august 2011

bubba

Åha.. Det var dejligt at finde ud af :-)
Det ene æg var på 17 og det andet æg var på 15 og var faktisk vokset 5 mm. Så i følge lægen og egne beregninger må jeg have ægløsning omkring mandag/tirsdag. Men min læge sagde at det ikke sikkert at jeg ville få ægløsning, men at det så ud som om det gik den rigtige vej.. Øv.. Var ellers lige holdt op med at være nervøs! Er der nogle af jer, der har oplevet at I har reageret som I skal og æggene er vokset som de skal, men at det ikke er blevet til en ægløsning?

kh trine 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

ønskebørn74

bubba skriver:

Åha.. Det var dejligt at finde ud af :-)
Det ene æg var på 17 og det andet æg var på 15 og var faktisk vokset 5 mm. Så i følge lægen og egne beregninger må jeg have ægløsning omkring mandag/tirsdag. Men min læge sagde at det ikke sikkert at jeg ville få ægløsning, men at det så ud som om det gik den rigtige vej.. Øv.. Var ellers lige holdt op med at være nervøs! Er der nogle af jer, der har oplevet at I har reageret som I skal og æggene er vokset som de skal, men at det ikke er blevet til en ægløsning?

kh trine 

nej, jeg fik en ægløsningssprøjte... og vupti så var den der... pregnyl el. ovitrelle...

Anmeld

25. august 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Nej jeg får altid ovitrelle.

Men når en follikel er blevet 14mm,så skulle den ikke kunne gå i sig selv igen,og man vil der med få ÆL.

Anmeld

25. august 2011

Lisbeth1985

Du skal da ha en ægløsningssprøjte:-) Så ved du præcis,hvornår det sker!

Anmeld

25. august 2011

bubba

Lisbeth1985 skriver:

Du skal da ha en ægløsningssprøjte:-) Så ved du præcis,hvornår det sker!

Jamen er det ikke møgdyrt med ægløsningssprøjte.?

Anmeld

25. august 2011

Lisbeth1985

bubba skriver:

Jeg kan ikke huske, hvad den koster, men tror ikke det er mere end et par hundrede..

Anmeld

26. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

bubba skriver:

ÆL sprøjten er ikke så dyr. 

Anmeld

26. august 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Pregnyl koster 65 kr.og ovitrelle 334 kr.

Anmeld

26. august 2011

bubba

hold da op.. 65 er da ikke dyrt.. havde ellers hørt at det var 5 for 2000 kr. og det synes jeg er lige rigeligt. 
Prøvede at tage en ægløsningstest i morges og der kom 2 streger til syne, men eftersom æggene kun er 19 og 17 mm, så kan jeg jo ikke helt have ægløsning inden for de næste par dage.. Synes det er møgforvirrende.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.