Søger flyverdragt og regnsæt str 80.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
373 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. august 2011

Noahmor

Hej.

Skal have købt flyverdragt og regntøj til min søn på syv måneder. 

Overvejer at købe det brugt, da det jo ikke rigtig bliver slidt i den størrelse. 

Er der nogen der ligger inde med noget de gerne vil sælge? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

karina pigen

jeg sidder i samme båd jeg er bare rigtig itvivl om det skal være str 80 eller 86..

felix er 7½ mdr. vejer 9.5 kg og er 75 lang..

han begynder i vuggestue her den 1 nov. kan bare ik helt hitte ud af om 80 bliver for småt med tøj inde under..

ved at flyverdragter helst skal være for store...

ved godt det har intet med dit indslag at gøre.. hehe

Anmeld

25. august 2011

Noahmor

karina pigen skriver:

jeg sidder i samme båd jeg er bare rigtig itvivl om det skal være str 80 eller 86..

felix er 7½ mdr. vejer 9.5 kg og er 75 lang..

han begynder i vuggestue her den 1 nov. kan bare ik helt hitte ud af om 80 bliver for småt med tøj inde under..

ved at flyverdragter helst skal være for store...

ved godt det har intet med dit indslag at gøre.. hehe

Noah skal starte 1. oktober, og er lige nu i en 74, så satser på at det er størrelse 80, jeg skal bruge. 

Kan bare ikke finde ud af, hvad jeg vil have, så tænkte, hvis jeg nu ser, hvad folk kan tilbyde at der så er noget jeg gerne vil have. 

Anmeld

25. august 2011

karina pigen

Noahmor skriver:

Noah skal starte 1. oktober, og er lige nu i en 74, så satser på at det er størrelse 80, jeg skal bruge. 

Kan bare ikke finde ud af, hvad jeg vil have, så tænkte, hvis jeg nu ser, hvad folk kan tilbyde at der så er noget jeg gerne vil have. 

puuhaa kender det..

der kan bare ske meget på 2 mdr.. i vægt og længde, og hellere lidt for stort så de kan vokse end for lige tilpas..

jeg prøver bare at forberede mig, lave lister over vuggestue klar tingene.. åhh..

jeg skal finde flyverdragt, regnsæt, termosæt, og vinterjakke..

men er meeget i tvilv med de størrelser..

Anmeld

25. august 2011

SpunkenJo

Noahmor skriver:

Hej.

Skal have købt flyverdragt og regntøj til min søn på syv måneder. 

Overvejer at købe det brugt, da det jo ikke rigtig bliver slidt i den størrelse. 

Er der nogen der ligger inde med noget de gerne vil sælge? 

Jeg ved endnu ikke hvad der gemmer sig i maven, men er det en lillebror så genbruger jeg selv, men!!! Er det en pige jeg venter mig, sælger jeg gerne ud af IdaTflyverdragt+regntøj, termotøj, gummistøvler og vinterstøvler.

Meeeen pt, ved jeg ikke om jeg selv skaæ bruge det endnu.....
- håber på at vide det i den første uge af november, men gætter på det er for længe at vente....

Anmeld

25. august 2011

Noahmor

SpunkenJo skriver:

Jeg ved endnu ikke hvad der gemmer sig i maven, men er det en lillebror så genbruger jeg selv, men!!! Er det en pige jeg venter mig, sælger jeg gerne ud af IdaTflyverdragt+regntøj, termotøj, gummistøvler og vinterstøvler.

Meeeen pt, ved jeg ikke om jeg selv skaæ bruge det endnu.....
- håber på at vide det i den første uge af november, men gætter på det er for længe at vente....

Ja, desværre. Vil gerne have det på plads i løbet af september, men tak for buddet. 

Anmeld

25. august 2011

Noahmor

karina pigen skriver:

puuhaa kender det..

der kan bare ske meget på 2 mdr.. i vægt og længde, og hellere lidt for stort så de kan vokse end for lige tilpas..

jeg prøver bare at forberede mig, lave lister over vuggestue klar tingene.. åhh..

jeg skal finde flyverdragt, regnsæt, termosæt, og vinterjakke..

men er meeget i tvilv med de størrelser..

Synes han vokser hver eneste dag. 

Kan ikke forstå hvor min lille 3 kg baby er blevet af. 

Anmeld

25. august 2011

SpunkenJo

Noahmor skriver:

Ja, desværre. Vil gerne have det på plads i løbet af september, men tak for buddet. 

Det havde jeg godt gættet, men tænkte, at så blev den lige oppet uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.