Sidde bagpå cyklen!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

Zeus

fif skriver:

Hejsa piger

Jeg ville lige høre om, hvor gammel skal børnene være før de må sidde bag på en cykel eller foran??

Min pige er lige blevet 9 måneder, men tænker er det 1år de skal være  ca?

På forhånd tak!!!

Cajsa har siddet bagpå i et stykke tid nu Jeg snakkede med hendes gamle dp'er om det, blandt andet fordi der var så pisse mega langt ud til hende (undskyld mit sprog), og det tog mig en time at gå derud! Så spurgte om hun vurderede, at hun kunne sidde i en cykelstol, og det mente hun sagtens hun kunne

Mit største problem er faktisk, at hun slapper så meget af, at hun falder i søvn deromme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

fif

Zeus skriver:

Cajsa har siddet bagpå i et stykke tid nu Jeg snakkede med hendes gamle dp'er om det, blandt andet fordi der var så pisse mega langt ud til hende (undskyld mit sprog), og det tog mig en time at gå derud! Så spurgte om hun vurderede, at hun kunne sidde i en cykelstol, og det mente hun sagtens hun kunne

Mit største problem er faktisk, at hun slapper så meget af, at hun falder i søvn deromme

Okay.. tak hehe feedt at hun gør det!!! Det er min svigermoar der gerne vil ha sådan en cykel, da hun ska passe hende når jeg starter på skole, men sys bare hun virkede så lille , men åbenbart ikk

Anmeld

26. august 2011

Isabella_mor

fif skriver:

Hejsa piger

Jeg ville lige høre om, hvor gammel skal børnene være før de må sidde bag på en cykel eller foran??

Min pige er lige blevet 9 måneder, men tænker er det 1år de skal være  ca?

På forhånd tak!!!

hvis hun sidder stabilt så må hun gerne  

Anmeld

26. august 2011

fif

isabellamor skriver:

hvis hun sidder stabilt så må hun gerne  

Ja, men det sys jeg da hun gør Har osse fået svar på det hihi...

Anmeld

26. august 2011

Maja_4000

Caroline er 8½ måned , og vi skal ned og hente cykelstol til hende idag .. Og så skal vi nok ud og cykle en lille tur , og se hvad hun siger til det
Her i starten vil den mest blive brugt når vi skal til babysvømning , da det tager næsten en time at gå hver vej ;o Men når jeg starter i skole , skal vi selvfølgelig også bruge den til og fra vuggestuen  

Anmeld

26. august 2011

Isabella_mor

fif skriver:

Ja, men det sys jeg da hun gør Har osse fået svar på det hihi...

Anmeld

26. august 2011

fif

Maja_4000 skriver:

Caroline er 8½ måned , og vi skal ned og hente cykelstol til hende idag .. Og så skal vi nok ud og cykle en lille tur , og se hvad hun siger til det
Her i starten vil den mest blive brugt når vi skal til babysvømning , da det tager næsten en time at gå hver vej ;o Men når jeg starter i skole , skal vi selvfølgelig også bruge den til og fra vuggestuen  

Ja, det er da super smart! Det var nu mere min svigermoar der var nysgerrig omkring det da hun ska passe hende, når jeg starter på skole... Men Vi ska da nok osse ha en når hun starter i Vuggestue på et tidspunkt!!

Anmeld

26. august 2011

Zeus

fif skriver:

Okay.. tak hehe feedt at hun gør det!!! Det er min svigermoar der gerne vil ha sådan en cykel, da hun ska passe hende når jeg starter på skole, men sys bare hun virkede så lille , men åbenbart ikk

Jeg tror hun vænnede sig til den, i løbet af to ture.. Hun smiler også nu, når jeg hiver cyklen frem, så tror da hun nyder det :-D Det største problem har været cykelhjelmen, men nu ved hun vist godt, at de 2 ting bare hører sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.